Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

PROFESIONALNE KOMPETENCIJE – razvoj i validacija Skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad (CROSBI ID 556716)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Huić, Aleksandra ; Ricijaš, Neven ; Branica, Vanja PROFESIONALNE KOMPETENCIJE – razvoj i validacija Skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad // Knjiga rezimea - Savremeni trendovi u psihologiji. Novi Sad: Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, Odsek za psihologiju, 2009. str. 66-67

Podaci o odgovornosti

Huić, Aleksandra ; Ricijaš, Neven ; Branica, Vanja

hrvatski

PROFESIONALNE KOMPETENCIJE – razvoj i validacija Skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad

Cilj ovog istraživanja bio je, na temelju različitih klasifikacija i postojećih operacionalizacija profesionalnih kompetencija psihologa, socijalnih radnika te socijalnih pedagoga, razviti skalu namijenjenu ispitivanju toga što pojedinci smatraju da mogu i znaju raditi u području pružanja psihosocijalne pomoći. U ovom radu definirat ćemo pojam kompetencija, navesti neke od postojećih klasifikacija, te postupak konstrukcije Skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad, zajedno s podacima o njezinoj konstruktnoj valjanosti. U istraživanju su sudjelovali studenti tri generacije studenata završnih godina tri studijske grupe zagrebačkog sveučilišta. Ukupno je ispitano 585 studenata, od čega 302 studenta koji su studirali po starom studijskom programu (112 studenata psihologije, 119 studenata socijalnog rada, te 71 student socijalne pedagogije), te 283 studenta koji studiraju prema Bolognskom sustavu (130 studenta psihologije, 81 student socijalnog rada, te 72 studenta socijalne pedagogije). Rezultati govore o različitoj faktorskoj strukturi (četiri odnosno jedna dimenzija) ovisno o završenom studijskom programu („stari“ vs. Bologna). Faktorska struktura se pokazala stabilnom kroz različite generacije studenata istog programa. Osim toga, diskutiraju se i obrasci povezanosti s drugim kriterijskim varijablama - procjenom usvojenosti generičkih kompetencija tijekom studija, studentskim zadovoljstvom znanjima i vještinama dobivenima tijekom studiranja, konkretnim iskustvom u području psihosocijalnog rada (kroz volonterski rad tijekom trajanja studija), te samopoštovanjem studenata. Očekivani obrasci povezanosti govore u prilog konstruktnoj valjanosti skale.

profesionalne kompetencije; psihosocijalni rad; validacija

nije evidentirano

engleski

PROFESSIONAL COMPETENCIES - Development and Validation of the Percieved Competencies for Psychosocial Work Scale

nije evidentirano

professional competencies; psychosocial work; validation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

66-67.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga rezimea - Savremeni trendovi u psihologiji

Novi Sad: Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, Odsek za psihologiju

978-86-6065-025-4

Podaci o skupu

Savremeni trendovi u psihologiju

predavanje

23.10.2009-24.10.2009

Novi Sad, Srbija

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija, Socijalne djelatnosti