Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Važnost pozitivnih emocija u odgoju i obrazovanju (CROSBI ID 157216)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Miljković, Dubravka ; Rijavec, Majda Važnost pozitivnih emocija u odgoju i obrazovanju // Napredak (Zagreb), 150 (2009), 3-4; 488-506

Podaci o odgovornosti

Miljković, Dubravka ; Rijavec, Majda

hrvatski

Važnost pozitivnih emocija u odgoju i obrazovanju

Sve veći broj istraživanja dokazuje da pozitivne emocije olakšavaju mnoga socijalna ponašanja i misaone procese, odnosno da znatno poboljšavaju naše funkcioniranje. Induciranje pozitivnih emocija u nastavi širi pozornost i omogućuje nam da bolje vidimo cjeloviti sliku događaja, povećava se broj poticanja za djelovanje i opća kognitivna prilagodljivost. Pozitivna raspoloženja potiču pomnjivo procesiranje i pozitivnih i negativnih informacija važnih za ostvarenje cilja, zapamćivanje je bolje, a pozitivno raspoloženi ljudi konstruktivnije i fleksibilnije reagiraju na važne informacije o sebi i okolini. Stil razmišljanja je kreativniji, fleksibilniji i otvoreniji, odluke se donose brže i efikasnije, skloniji smo altruističnom ponašanju.Budući da negativne emocije, loši roditelji i loše kritike imaju veći utjecaj od dobrih, da bi se prevladao taj negativni efekt, pozitivne emocije u međusobnim odnosima moraju biti zastupljenije od negativnih (i to u omjeru većem od 3:1). U članku s eopisuju programi za povećanje pozitivnih emocija kod učenika te neke strategije korisne za povećavanje opće pozitivnosti

pozitivne emocije; učenje; pamćenje; poučavanje; odnosi učitelja i učenika

nije evidentirano

engleski

The significance of positive emotions in education

nije evidentirano

positive emotions; learning; memorising; teaching; relations between teachers and pupils

nije evidentirano

Podaci o izdanju

150 (3-4)

2009.

488-506

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Psihologija