crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 437465

Zbornik radova

Autori: Burušić, Josip
Naslov: Vanjsko vrednovanje obrazovnih postignuća u osnovnim školama u Republici Hrvatskoj
( External evaluation of educational achievement in primary schools in Croatia )
Izvornik: Sarajevski dani psihologije: Sažeci radovaSarajevo : Filozofski fakultet: Odsjek za psihologiju , 2009. 27-27.
Skup: Prvi sarajevski dani psihologije
Mjesto i datum: Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 4.-5.12.
Ključne riječi: vanjsko vrednovanje; obrazovna postignuća; osnovna škola
( external evaluation; academic achievement; elementary school )
Sažetak:
U Republici Hrvatskoj u zadnjih desetak godina učinjen je niz promjena u obrazovnom sustavu pa tako i u sustavu osnovnoškolskoga obrazovanja. Jednu od značajnih novina predstavlja i uvođenje vanjskoga vrednovanja obrazovanja. U tu svrhu utemeljena je zasebna vladina institucija („Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje“ - NCVVO), koja ima sve javne ovlasti u vanjskom vrednovanju predškolskog, primarnog i sekundarnog obrazovanja. Institut društvenih znanosti „Ivo Pilar“ po nizu je obilježja vodeća znanstveno-istraživačka ustanova u području društvenih znanosti u Hrvatskoj te je u poslovima vanjskoga vrednovanja obrazovnih postignuća svojim znanstvenim potencijalom povećao istraživačke kapaciteta NCVVO-a, osiguravajući transfer naprednih istraživačkih iskustava. Obje ustanove aktivno su sudjelovale u konceptualizaciji i razvoju modela vanjskoga vrednovanja osnovnih škola. U ovom radu prikazane su najvažnije informacije o razvijenom modelu vanjskoga vrednovanja te su izloženi empirijski rezultati i spoznaje dobiveni provođenjem dvaju vanjskih vrednovanja, u školskim godinama 2006./2007. i 2007./2008. U njima su sudjelovale sve redovite osnovne škole, njih 844, te svi učenici osmih razreda (46.196 učenika) odnosno učenici četvrtih razreda (njih 48.232). Ispitana su obrazovna postignuća iz većeg broja nastavnih područja odnosno predmeta.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Projekt / tema: 194-1941533-1518
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Ostalo
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: josip@pilar.hr (josip@pilar.hr), 14. Pro. 2009. u 14:26 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4