Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vanjsko vrednovanje obrazovnih postignuća u osnovnim školama u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 557303)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Burušić, Josip Vanjsko vrednovanje obrazovnih postignuća u osnovnim školama u Republici Hrvatskoj // Sarajevski dani psihologije: Sažeci radova. Sarajevo: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2009. str. 27-27

Podaci o odgovornosti

Burušić, Josip

hrvatski

Vanjsko vrednovanje obrazovnih postignuća u osnovnim školama u Republici Hrvatskoj

U Republici Hrvatskoj u zadnjih desetak godina učinjen je niz promjena u obrazovnom sustavu pa tako i u sustavu osnovnoškolskoga obrazovanja. Jednu od značajnih novina predstavlja i uvođenje vanjskoga vrednovanja obrazovanja. U tu svrhu utemeljena je zasebna vladina institucija („Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje“ - NCVVO), koja ima sve javne ovlasti u vanjskom vrednovanju predškolskog, primarnog i sekundarnog obrazovanja. Institut društvenih znanosti „Ivo Pilar“ po nizu je obilježja vodeća znanstveno-istraživačka ustanova u području društvenih znanosti u Hrvatskoj te je u poslovima vanjskoga vrednovanja obrazovnih postignuća svojim znanstvenim potencijalom povećao istraživačke kapaciteta NCVVO-a, osiguravajući transfer naprednih istraživačkih iskustava. Obje ustanove aktivno su sudjelovale u konceptualizaciji i razvoju modela vanjskoga vrednovanja osnovnih škola. U ovom radu prikazane su najvažnije informacije o razvijenom modelu vanjskoga vrednovanja te su izloženi empirijski rezultati i spoznaje dobiveni provođenjem dvaju vanjskih vrednovanja, u školskim godinama 2006./2007. i 2007./2008. U njima su sudjelovale sve redovite osnovne škole, njih 844, te svi učenici osmih razreda (46.196 učenika) odnosno učenici četvrtih razreda (njih 48.232). Ispitana su obrazovna postignuća iz većeg broja nastavnih područja odnosno predmeta.

vanjsko vrednovanje; obrazovna postignuća; osnovna škola

nije evidentirano

engleski

External evaluation of educational achievement in primary schools in Croatia

nije evidentirano

external evaluation; academic achievement; elementary school

nije evidentirano

Podaci o prilogu

27-27.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Sarajevski dani psihologije: Sažeci radova

Sarajevo: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatsko psihološko društvo (HPD)

Podaci o skupu

Prvi sarajevski dani psihologije

predavanje

01.01.2009-01.01.2009

Sarajevo, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija