Glavni problem ovog istraživanja bio je utvrditi povezanost između tri grupe varijabli: fonološke svjesnosti, djetetovih kompetencija za polazak u školu, te dva testa za pripremljenosti za polazak u osnovnu školu. Ispitan je prigodni uzorak sve predškolske djece koja su bili školski obveznici u idućoj školskoj godini (72), iz odgojnih skupina Dječjeg vrtića «Trnoružica» u Zagrebu, primjenom Upitnika fonološke svjesnosti (UFS), Santa Barbara zdravi start upitnik za odgajatelje (SBZSZO), Ravenovim progresivnim matricama u boji te Grafičkim testom perceptivne organizacije (Bender-Santucci). Utvrđena je značajna međusobna povezanost između sve tri grupe varijabli: fonološke svjesnosti, djetetovih kompetencija za polazak u školu, te neverbalne inteligencije i vizuomotornih sposobnosti. Međutim, daljnja istraživanja ovih povezanosti su neophodna, na većem uzorku ispitanika. |