Povezanost situacijske anksioznosti s brojem opravdanih izostanaka i školskim uspjehom učenika (CROSBI ID 158011)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Pahić, Tea
hrvatski
Povezanost situacijske anksioznosti s brojem opravdanih izostanaka i školskim uspjehom učenika
Cilj istraživanja bio je utvrđivanje razlike u intenzitetu situacijske anksioznosti kod učenika 4., 5. i 6.razreda s obzirom na dob i spol učenika te utvrđivanje povezanosti anksioznosti s brojem izostanaka i školskim uspjehom. Istraživanje je provedeno na uzorku od 203 učenika jedne varaždinske osnovne škole. Rezultati mjerenja ukazuju na značajno povišenu anksioznost u uvjetima ispitne situacije i na glavni efekt dobi za oba nastavna uvjeta. Učenici četvrtih razreda iskazuju najmanji intenzitet anksioznosti, a uočava se trend rasta anksioznosti u funkciji dobi. U ispitnoj situaciji djevojčice iskazuju značajno veći intenzitet anksioznosti od dječaka. Dobivena je niska pozitivna povezanost između broja opravdanih izostanaka i intenziteta situacijske anksioznosti, dok povezanost situacijske anksioznosti sa školskim uspjehom nije potvrđena.
situacijska anksioznost; ispitna anksioznost; spolne razlike; dobne razlike; izostanci s nastave; školski uspjeh
nije evidentirano
engleski
The link between situational anxiety and the number of justified absences and school success of elementary school pupils
nije evidentirano
situational anxiety; examination anxiety; gender differences; age differences; absences; school success
nije evidentirano