Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost situacijske anksioznosti s brojem opravdanih izostanaka i školskim uspjehom učenika (CROSBI ID 158011)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Pahić, Tea Povezanost situacijske anksioznosti s brojem opravdanih izostanaka i školskim uspjehom učenika // Napredak (Zagreb), 149 (2008), 3; 312-325

Podaci o odgovornosti

Pahić, Tea

hrvatski

Povezanost situacijske anksioznosti s brojem opravdanih izostanaka i školskim uspjehom učenika

Cilj istraživanja bio je utvrđivanje razlike u intenzitetu situacijske anksioznosti kod učenika 4., 5. i 6.razreda s obzirom na dob i spol učenika te utvrđivanje povezanosti anksioznosti s brojem izostanaka i školskim uspjehom. Istraživanje je provedeno na uzorku od 203 učenika jedne varaždinske osnovne škole. Rezultati mjerenja ukazuju na značajno povišenu anksioznost u uvjetima ispitne situacije i na glavni efekt dobi za oba nastavna uvjeta. Učenici četvrtih razreda iskazuju najmanji intenzitet anksioznosti, a uočava se trend rasta anksioznosti u funkciji dobi. U ispitnoj situaciji djevojčice iskazuju značajno veći intenzitet anksioznosti od dječaka. Dobivena je niska pozitivna povezanost između broja opravdanih izostanaka i intenziteta situacijske anksioznosti, dok povezanost situacijske anksioznosti sa školskim uspjehom nije potvrđena.

situacijska anksioznost; ispitna anksioznost; spolne razlike; dobne razlike; izostanci s nastave; školski uspjeh

nije evidentirano

engleski

The link between situational anxiety and the number of justified absences and school success of elementary school pupils

nije evidentirano

situational anxiety; examination anxiety; gender differences; age differences; absences; school success

nije evidentirano

Podaci o izdanju

149 (3)

2008.

312-325

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija