Hrvatska znanstvena bibliografija (CROSBI)



Pregled bibliografske jedinice broj: 440604

Časopis

Autori: Pahić, Tea
Naslov: Povezanost situacijske anksioznosti s brojem opravdanih izostanaka i školskim uspjehom učenika
( The link between situational anxiety and the number of justified absences and school success of elementary school pupils )
Izvornik: Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (1330-0059) 149 (2008), 3; 312-325
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: situacijska anksioznost; ispitna anksioznost; spolne razlike; dobne razlike; izostanci s nastave; školski uspjeh
( situational anxiety; examination anxiety; gender differences; age differences; absences; school success )
Sažetak:
Cilj istraživanja bio je utvrđivanje razlike u intenzitetu situacijske anksioznosti kod učenika 4., 5. i 6.razreda s obzirom na dob i spol učenika te utvrđivanje povezanosti anksioznosti s brojem izostanaka i školskim uspjehom. Istraživanje je provedeno na uzorku od 203 učenika jedne varaždinske osnovne škole. Rezultati mjerenja ukazuju na značajno povišenu anksioznost u uvjetima ispitne situacije i na glavni efekt dobi za oba nastavna uvjeta. Učenici četvrtih razreda iskazuju najmanji intenzitet anksioznosti, a uočava se trend rasta anksioznosti u funkciji dobi. U ispitnoj situaciji djevojčice iskazuju značajno veći intenzitet anksioznosti od dječaka. Dobivena je niska pozitivna povezanost između broja opravdanih izostanaka i intenziteta situacijske anksioznosti, dok povezanost situacijske anksioznosti sa školskim uspjehom nije potvrđena.
Izvorni jezik: hrv
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Povezanost situacijske anksioznosti s brojem opravdanih izostanaka i školskim uspjehom učenika
Upisao u CROSBI: tpahic@ufzg.hr (tpahic@ufzg.hr), 18. Sij. 2010. u 14:52 sati