crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 441846

Knjiga

Urednik/ci: Bezinović, Petar
Naslov: Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama
( School Self-evaluation: Initial Experiences in Elementary Schools )
Vrsta knjige: monografija
Izdavač: Agencija za odgoj i obrazovanje/Institut za društvena istraživanja u Zagrebu
Grad: Zagreb
Godina: 2010
Stranica: 279
ISBN: 978-953-7290-19-1
Ključne riječi: Samovrednovanje škola; kvaliteta obrazovanja; kultura kvalitete; autonomija škola; strateško planiranje
( School self-evaluation; quality of education; quality culture; school autonomy; strategic planning )
Sažetak:
Knjiga „Samovrednovanje škola“ pokušava dati odgovor na pitanja o kvaliteti školskog obrazovanja putem dublje analize procesa samovrednovanja u školama. Na primjeru razvojnog projekta u kojemu je sudjelovalo 19 osnovnih škola iz različitih dijelova Hrvatske opisuje se širi smisao samovrednovanja, njegova metodološka podloga i praktična primjena. Uz pomoć angažiranih kritičkih prijatelja i školskih timova za kvalitetu preispitani su uvjeti i predloženi načini za bolje korištenje samovrednovanja u našim školama. Pokazuje se da dobro organizirano i svrsishodno korišteno samovrednovanje može osloboditi put k većoj autonomiji, samoodređenju, kao i većoj odgovornosti škola za vlastiti rad i kvalitetu. Ono može pomoći školama u slobodnijem kreiranju poticajnijeg okruženja za učenje i pripremu za budućnost njihovih učenika.
Projekt / tema: 100-1001677-0883
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstvena
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: petar@idi.hr (petar@idi.hr), 27. Sij. 2010. u 15:04 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4