crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 441896

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Bezinović, Petar
Naslov: Ključni akteri samovrednovanja škola
( The key actors in school self-evaluation )
Knjiga: Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama
Urednik/ci: Bezinović, Petar
Izdavač: Agencija za odgoj i obrazovanje/Institut za društvena istraživanja u Zagrebu
Grad: Zagreb
Godina: 2010
Raspon stranica:: 45-49
Ukupni broj stranica u knjizi:: 279
ISBN: 978-953-7290-19-1
Ključne riječi: Rukovođenje, ravnatelji, tim za kvalitetu škole, kritički prijatelj škole
( Leadership, headmaster, quality improvement team, critical friend )
Sažetak:
U poglavlju su opisane uloge ključnih uloga i aktera u samovrednovanju škola. Analizira se značenje uloge ravnatelja, tima za kvalitetu škole i kritičkog prijatelja škole.
Projekt / tema: 100-1001677-0883
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: petar@idi.hr (petar@idi.hr), 27. Sij. 2010. u 17:03 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4