crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 441928

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Bezinović, Petar
Naslov: Zaključna razmatranja o samovrednovanju škola
( Final reflections on school self-evaluation )
Knjiga: Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama
Urednik/ci: Bezinović, Petar
Izdavač: Agencija za odgoj i obrazovanje/Institut za društvena istraživanja u Zagrebu
Grad: Zagreb
Godina: 2010
Raspon stranica:: 137-145
Ukupni broj stranica u knjizi:: 279
ISBN: 978-953-7290-19-1
Ključne riječi: Značenje samovrednovanja škola, unutarnji kapaciteti škola, vanjska podrška
( Meaning of school self-evaluation, capacities for self-evaluation, external support )
Sažetak:
U poglavlju su na osnovi detaljne dublje analize procesa samovrednovanja u školama definirane ključne odrednice uspješnog samovrednovanja. Uspješnost samovrednovanja u školama određuju: (1) metodološki okvir s jasnim smjernicama, priručnicima, indikatorima, standardima i postupcima, (2) unutarnji kapaciteti škole za samovrednovanje, organizacijsko učenje, strateško planiranje i razvoj, i (3) kvaliteta vanjske podrške u vidu edukacije i supervizije. Da bi se samovrednovanje moglo učinkovito koristiti za unapređivanje kvalitete škole, nužno je potrebno razvijati sve tri skupine čimbenika.
Projekt / tema: 100-1001677-0883
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: petar@idi.hr (petar@idi.hr), 27. Sij. 2010. u 18:40 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4