Zaključna razmatranja o samovrednovanju škola (CROSBI ID 40272)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Bezinović, Petar
hrvatski
Zaključna razmatranja o samovrednovanju škola
U poglavlju su na osnovi detaljne dublje analize procesa samovrednovanja u školama definirane ključne odrednice uspješnog samovrednovanja. Uspješnost samovrednovanja u školama određuju: (1) metodološki okvir s jasnim smjernicama, priručnicima, indikatorima, standardima i postupcima, (2) unutarnji kapaciteti škole za samovrednovanje, organizacijsko učenje, strateško planiranje i razvoj, i (3) kvaliteta vanjske podrške u vidu edukacije i supervizije. Da bi se samovrednovanje moglo učinkovito koristiti za unapređivanje kvalitete škole, nužno je potrebno razvijati sve tri skupine čimbenika.
Značenje samovrednovanja škola, unutarnji kapaciteti škola, vanjska podrška
nije evidentirano
engleski
Final reflections on school self-evaluation
nije evidentirano
Meaning of school self-evaluation, capacities for self-evaluation, external support
nije evidentirano
Podaci o prilogu
137-145.
objavljeno
Podaci o knjizi
Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama
Bezinović, Petar
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja
2010.
978-953-7290-19-1