Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zaključna razmatranja o samovrednovanju škola (CROSBI ID 40272)

Prilog u knjizi | stručni rad

Bezinović, Petar Zaključna razmatranja o samovrednovanju škola // Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama / Bezinović, Petar (ur.). Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja, 2010. str. 137-145

Podaci o odgovornosti

Bezinović, Petar

hrvatski

Zaključna razmatranja o samovrednovanju škola

U poglavlju su na osnovi detaljne dublje analize procesa samovrednovanja u školama definirane ključne odrednice uspješnog samovrednovanja. Uspješnost samovrednovanja u školama određuju: (1) metodološki okvir s jasnim smjernicama, priručnicima, indikatorima, standardima i postupcima, (2) unutarnji kapaciteti škole za samovrednovanje, organizacijsko učenje, strateško planiranje i razvoj, i (3) kvaliteta vanjske podrške u vidu edukacije i supervizije. Da bi se samovrednovanje moglo učinkovito koristiti za unapređivanje kvalitete škole, nužno je potrebno razvijati sve tri skupine čimbenika.

Značenje samovrednovanja škola, unutarnji kapaciteti škola, vanjska podrška

nije evidentirano

engleski

Final reflections on school self-evaluation

nije evidentirano

Meaning of school self-evaluation, capacities for self-evaluation, external support

nije evidentirano

Podaci o prilogu

137-145.

objavljeno

Podaci o knjizi

Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama

Bezinović, Petar

Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja

2010.

978-953-7290-19-1

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija