crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 441930

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Bezinović, Petar; Ristić Dedić, Zrinka
Naslov: Samovrednovanje škole iz perspektive kritičkih prijatelja
( School self-evaluation from the critical friends perspective )
Knjiga: Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama
Urednik/ci: Bezinović, Petar
Izdavač: Agencija za odgoj i obrazovanje/Institut za društvena istraživanja u Zagrebu
Grad: Zagreb
Godina: 2010
Raspon stranica:: 119-136
Ukupni broj stranica u knjizi:: 279
ISBN: 978-953-7290-19-1
Ključne riječi: Perspektiva kritičkih prijatelja, pozitivni učinci samovrednovanja, zapreke samovrednovanju,
( Critical friends perspective, positive effects of self-evaluation, obstacles to self-evaluation )
Sažetak:
U poglavlju su analizirana iskustva kritičkih prijatelja kao vanjskih promatrača i sudionika procesa samovrednovanja u školama. Ova iskustva pružaju vrlo dobru sliku o pozitivnim učincima, ali i o zaprekama uvođenju samovrednovanja u škole. Kritički prijatelji su dali niz konkretnih i korisnih preporuka za olakšavanje i bolje korištenje samovrednovanja kao moćnog mehanizma za unapređivanje rada škola.
Projekt / tema: 100-1001677-0883
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: petar@idi.hr (petar@idi.hr), 27. Sij. 2010. u 18:58 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4