Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samovrednovanje škole iz perspektive kritičkih prijatelja (CROSBI ID 40273)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Bezinović, Petar ; Ristić Dedić, Zrinka Samovrednovanje škole iz perspektive kritičkih prijatelja // Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama / Bezinović, Petar (ur.). Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja, 2010. str. 119-136

Podaci o odgovornosti

Bezinović, Petar ; Ristić Dedić, Zrinka

hrvatski

Samovrednovanje škole iz perspektive kritičkih prijatelja

U poglavlju su analizirana iskustva kritičkih prijatelja kao vanjskih promatrača i sudionika procesa samovrednovanja u školama. Ova iskustva pružaju vrlo dobru sliku o pozitivnim učincima, ali i o zaprekama uvođenju samovrednovanja u škole. Kritički prijatelji su dali niz konkretnih i korisnih preporuka za olakšavanje i bolje korištenje samovrednovanja kao moćnog mehanizma za unapređivanje rada škola.

Perspektiva kritičkih prijatelja, pozitivni učinci samovrednovanja, zapreke samovrednovanju,

nije evidentirano

engleski

School self-evaluation from the critical friends perspective

nije evidentirano

Critical friends perspective, positive effects of self-evaluation, obstacles to self-evaluation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

119-136.

objavljeno

Podaci o knjizi

Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama

Bezinović, Petar

Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja

2010.

978-953-7290-19-1

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija