crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 441933

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Odak, Iva; Ristić Dedić, Zrinka; Bezinović, Petar; Rister, Damir
Naslov: Kako škole vide sebe: Analiza samoevaluacijskog upitnika u projektu samovrednovanja škola
( School self-perception: Analysis of responses to self-evaluation questionnaire )
Knjiga: Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama
Urednik/ci: Bezinović, Petar
Izdavač: Agencija za odgoj i obrazovanje/Institut za društvena istraživanja u Zagrebu
Grad: Zagreb
Godina: 2010
Raspon stranica:: 63-95
Ukupni broj stranica u knjizi:: 279
ISBN: 978-953-7290-19-1
Ključne riječi: Materijalni uvjeti škole, rukovođenje, kvaliteta nastave, nastavni plan i program, podrška učenicima, izvannastavne aktivnosti, samoinicijativnost učenika, suradnja s vanjskim partnerima,
( Financial and material conditions of schooling, school management, quality of teaching, teaching plan and programme, support programme for pupils, extracurricular activities, pupils entrepreneurial behaviour, partnership with local community and parents )
Sažetak:
The paper presents the qualitative analysis of schools' responses to self-evaluation questionnaire used in the process of school self-analysis and self-evaluation. Based on the school effectiveness model, themes covered in the questionnaire included financial and material conditions of schooling, school management, quality of teaching processes, quality of teaching plans and programmes, support programmes for pupils, presence of extracurricular activities in school, partnership with parents and local community etc. The analysis gave insight into the self-perceptions of schools and their position regarding possible steps toward school improvement.
Projekt / tema: 100-1001677-0883
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Sociologija,Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: petar@idi.hr (petar@idi.hr), 27. Sij. 2010. u 19:44 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4