Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kako škole vide sebe: Analiza samoevaluacijskog upitnika u projektu samovrednovanja škola (CROSBI ID 40275)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Odak, Iva ; Ristić Dedić, Zrinka ; Bezinović, Petar ; Rister, Damir Kako škole vide sebe: Analiza samoevaluacijskog upitnika u projektu samovrednovanja škola // Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama / Bezinović, Petar (ur.). Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja, 2010. str. 63-95

Podaci o odgovornosti

Odak, Iva ; Ristić Dedić, Zrinka ; Bezinović, Petar ; Rister, Damir

hrvatski

Kako škole vide sebe: Analiza samoevaluacijskog upitnika u projektu samovrednovanja škola

The paper presents the qualitative analysis of schools' responses to self-evaluation questionnaire used in the process of school self-analysis and self-evaluation. Based on the school effectiveness model, themes covered in the questionnaire included financial and material conditions of schooling, school management, quality of teaching processes, quality of teaching plans and programmes, support programmes for pupils, presence of extracurricular activities in school, partnership with parents and local community etc. The analysis gave insight into the self-perceptions of schools and their position regarding possible steps toward school improvement.

Materijalni uvjeti škole, rukovođenje, kvaliteta nastave, nastavni plan i program, podrška učenicima, izvannastavne aktivnosti, samoinicijativnost učenika, suradnja s vanjskim partnerima,

nije evidentirano

engleski

School self-perception: Analysis of responses to self-evaluation questionnaire

nije evidentirano

Financial and material conditions of schooling, school management, quality of teaching, teaching plan and programme, support programme for pupils , extracurricular activities, pupils entrepreneurial behaviour, partnership with local community and parents

nije evidentirano

Podaci o prilogu

63-95.

objavljeno

Podaci o knjizi

Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama

Bezinović, Petar

Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja

2010.

978-953-7290-19-1

Povezanost rada

Sociologija, Psihologija, Pedagogija