crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 442440

Časopis

Autori: Glasnović Gracin, Dubravka; Domović, Vlatka
Naslov: Upotreba matematičkih udžbenika u nastavi viših razreda osnovne škole
( Using maths textbooks in lower secondary education )
Izvornik: Odgojne znanosti (1846-1204) 11 (2009), 2; 297-317
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: učitelji matematike; matematički udžbenik; nastava matematike; osnovna škola; učenici
( mathematics textbook; teaching; mathematics; primary school; mathematics teachers; pupils )
Sažetak:
U tekstu su prikazani rezultati empirijskog istraživanja o upotrebi matematičkih udžbenika u nastavi matematike u višim razredima osnovne škole u Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno 2008. g. na uzorku od 987 nastavnika matematike iz različitih regija u Hrvatskoj. Istraživanjem je utvrđeno u kojoj mjeri se odabrani matematički udžbenik koristi u nastavi, na koji način se koristi, koji metodički postupci se primjenjuju prilikom upotrebe udžbenika u nastavi te je procijenjeno zadovoljstvo kvalitetom udžbenika matematike u Hrvatskoj. Dobiveni podaci pokazuju da se udžbenik u velikoj mjeri koristi u nastavi matematike i da ima veliki utjecaj u nastavi. On je glavni izvor u pripremi nastavnika za nastavni sat, a njegova organizacija, sugerirani metodički postupci i sadržaji utječu na sadržaj i organizaciju nastave, te metodičke postupke koji se primjenjuju na satu. Većina ispitanika prilikom obrade novih sadržaja koristi frontalni rad, nakon čega slijedi vježbanje rješavanjem zadataka iz udžbeničkog kompleta. Zadaci za domaću zadaću se također najčešće zadaju iz udžbeničkog kompleta, što znači da učenici udžbenik najviše koriste za vježbanje zadataka, dok ga nastavnik koristi kao teorijsku osnovu i pripremu za sat. Ukupno gledano nastavnici su zadovoljni trenutnim izborom udžbeničke literature iz matematike u Hrvatskoj.
Projekt / tema: 227-2271168-1700, 100-1001677-0883
Izvorni jezik: HRV
Rad je indeksiran u
bazama podataka:
Scopus
Social Science Citation Index (SSCI) (sastavni dio Web of Science Core Collectiona)
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Upotreba matematičkih udžbenika u nastavi viših razreda osnovne škole
Upisao u CROSBI: vdomovic@ufzg.hr (vdomovic@ufzg.hr), 1. Vel. 2010. u 10:11 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4