Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Programi za poticanje emocionalne i socijalne kompetentnosti kod djece i adolescenata (CROSBI ID 159816)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Munjas Samarin, Radenka ; Takšić, Vladimir Programi za poticanje emocionalne i socijalne kompetentnosti kod djece i adolescenata // Suvremena psihologija, 12 (2009), 2; 355-371

Podaci o odgovornosti

Munjas Samarin, Radenka ; Takšić, Vladimir

hrvatski

Programi za poticanje emocionalne i socijalne kompetentnosti kod djece i adolescenata

Posljednih nekoliko godina raste broj stručnjaka na polju školske psihologije koji, uz akademsko postignuće, naglašavaju važnost razvoja djetetovih socijalnih i emocionalnih vještina kroz školovanje. Rezultati istraživanja idu u prilog tvrdnjama da se socijalne i emocionalne komepetencije mogu naučiti kroz programe integirrane u školski kurikulum (tzv. socijalno i emocionalno učenje, SEU). Takvi programi čine se učinkovitim načinom za smanjenje problematičnih ponašanja učenika i emocionalnih teškoća, dok istovremeno povećavaju socijalnu prilagodbu i potiču akademski uspjeh učenika. Rad donosi opsežan pregled postojećih programa i nekoliko aspekata klasifikacije programa za socijalno i emocionalno učenje (SEU) nastalih i primjenjivanih u svijetu (primarno u američkim školama) u posljednjih 10-tak godina. Budući da je cilj privući interes i poveći razumijevanje stručnjaka s područja obrazovanja i psihologije u svrhu primjene sličnih programa u Hrvatskoj, u radu se kritički razmatraju uvjeti razvoja, primjene i evaluacije efekata SEU programa.

emoionalna inteligencija; emocionalna kompetentnost; socijalno i emocionalno učenje; program; kurikulum; škola

nije evidentirano

engleski

Programmes for enhancing emotional and social competencies in children and adolescents

nije evidentirano

emotional intelligence; emotional competence; social and emotional learning; programme; curriculum; school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

12 (2)

2009.

355-371

objavljeno

1331-9264

Povezanost rada

Psihologija

Poveznice
Indeksiranost