Funkcionalna obilježja teksta i slika u automobilskim reklamama u tisku (CROSBI ID 357865)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Ivana Jozić
Zrinjka Glovacki-Bernardi
hrvatski
Funkcionalna obilježja teksta i slika u automobilskim reklamama u tisku
Predmet rada su funkcionalna obilježja slike i teksta u automobilskim reklamama u tisku kontrastivno njemački - hrvatski.Analiza je dokazala da su i tekst i slika u apelativno-persuazivnoj i intormativnoj funkciji . Bitnu poveznicu između teksta i slike čine tzv. referentna mjesta koja iz teksta upućuju na neko mjesto na slici i obratno. Koristi se pseudostručni jezik, a u kulturalnom smislu nisu utvrđene veće razlike između njemačkog i hrvatskog korpusa.
informativna funkcija; persuazivna funkcija; ciljne skupine
nije evidentirano
engleski
Functional Characteristics of Text and Pictures in Advertising of Automobiles in Print Media
nije evidentirano
Functions - information; persuasion; target groups
nije evidentirano
Podaci o izdanju
173
06.10.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb