Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Funkcionalna obilježja teksta i slika u automobilskim reklamama u tisku (CROSBI ID 357865)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Ivana Jozić Funkcionalna obilježja teksta i slika u automobilskim reklamama u tisku / Zrinjka Glovacki-Bernardi (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2008

Podaci o odgovornosti

Ivana Jozić

Zrinjka Glovacki-Bernardi

hrvatski

Funkcionalna obilježja teksta i slika u automobilskim reklamama u tisku

Predmet rada su funkcionalna obilježja slike i teksta u automobilskim reklamama u tisku kontrastivno njemački - hrvatski.Analiza je dokazala da su i tekst i slika u apelativno-persuazivnoj i intormativnoj funkciji . Bitnu poveznicu između teksta i slike čine tzv. referentna mjesta koja iz teksta upućuju na neko mjesto na slici i obratno. Koristi se pseudostručni jezik, a u kulturalnom smislu nisu utvrđene veće razlike između njemačkog i hrvatskog korpusa.

informativna funkcija; persuazivna funkcija; ciljne skupine

nije evidentirano

engleski

Functional Characteristics of Text and Pictures in Advertising of Automobiles in Print Media

nije evidentirano

Functions - information; persuasion; target groups

nije evidentirano

Podaci o izdanju

173

06.10.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija