crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 45529

Zbornik radova

Autori: Sorić, Izabela
Naslov: Kognitivne procjene i emocije u školskoj situaciji ispitivanja znanja
( Cognitive appraisals and emotions in the situation of examination )
Izvornik: XII. dani psihologije u Zadru : sažetci radova / Manenica, Ilija (ur.). - Zadar : Filozofski fakultet u Zadru, Odsjek za psihologiju , 2000. 66-66.
Skup: XII Dani psihologije u Zadru
Mjesto i datum: Zadar, Hrvatska, 25-27.05.2000.
Ključne riječi: Lazarus; kognitivne procjene; emocije
( Lazarus; cognitive appraisals; emotions )
Sažetak:
Cilj ovog istraživanja bio je provjeriti u kojoj su mjeri kognitivne procjene, razmatrane na obje razine analize, molekularnoj (komponente procjena) i molarnoj (srž relacijskih tema), prediktabilne za doživljavanje emocija sreće, ponosa, olakšanja, nesreće, straha/anksioznosti, ljutnje i poniženja u školskoj situciji ispitivanja znanja. Kognitivne procjene i emocije 111 učenica gimnazije ispitane su u dva stadija školskog ispitivanja znanja: neposredno prije ispita i neposredno nakon što su učenice dobile povratnu informaciju o svom postignuću na ispitu (tjedan dana nakon ispita). Rezulatati su pokazali povezanost učeničkih procjena i emocija koje su doživljavali. Pri tome su određeni složaji procjena bili povezani sa doživljavanjem pojedinih emocija. Te su relacije bile prilično slične teoretski pretpostavljenim relacijama koje je postulirao Lazarus, te tako pružile empirijsku podršku njegovoj kognitivno-motivacijsko-relacijskoj teoriji emocija.
Vrsta sudjelovanja: Poster
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Nema recenziju
Projekt / tema: 070022
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4