Kognitivne procjene i emocije u školskoj situaciji ispitivanja znanja (CROSBI ID 474917)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Sorić, Izabela
hrvatski
Kognitivne procjene i emocije u školskoj situaciji ispitivanja znanja
Cilj ovog istraživanja bio je provjeriti u kojoj su mjeri kognitivne procjene, razmatrane na obje razine analize, molekularnoj (komponente procjena) i molarnoj (srž relacijskih tema), prediktabilne za doživljavanje emocija sreće, ponosa, olakšanja, nesreće, straha/anksioznosti, ljutnje i poniženja u školskoj situciji ispitivanja znanja. Kognitivne procjene i emocije 111 učenica gimnazije ispitane su u dva stadija školskog ispitivanja znanja: neposredno prije ispita i neposredno nakon što su učenice dobile povratnu informaciju o svom postignuću na ispitu (tjedan dana nakon ispita). Rezulatati su pokazali povezanost učeničkih procjena i emocija koje su doživljavali. Pri tome su određeni složaji procjena bili povezani sa doživljavanjem pojedinih emocija. Te su relacije bile prilično slične teoretski pretpostavljenim relacijama koje je postulirao Lazarus, te tako pružile empirijsku podršku njegovoj kognitivno-motivacijsko-relacijskoj teoriji emocija.
Lazarus; kognitivne procjene; emocije
nije evidentirano
engleski
Cognitive appraisals and emotions in the situation of examination
nije evidentirano
Lazarus; cognitive appraisals; emotions
nije evidentirano
Podaci o prilogu
66-66-x.
2000.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
XII. dani psihologije u Zadru : sažetci radova
Manenica, Ilija
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru
Podaci o skupu
XII. dani psihologije u Zadru
poster
25.05.2000-27.05.2000
Zadar, Hrvatska