crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 456588

Časopis

Autori: Huić, Aleksandra; Ricijaš, Neven; Branica, Vanja
Naslov: Kako definirati i mjeriti kompetencije studenata – validacija skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad
( How to define and measure students' competencies - validation of Percieved competency for psychosocial work scale )
Izvornik: Ljetopis Studijskog centra socijalnog rada ... (1330-6456) 12 (2010), 2; 195-221
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: kompetencije; psihosocijalni rad; psihologija; socijalni rad; socijalna pedagogija
( competencies; psychosocial work; social work; psychology; social pedagogy )
Sažetak:
Suvremeni pristupi definiranja i razvoja pojedinih struka usmjereni su na određivanje generalnih i specifičnih kompetencija koje su potrebne za uspješno obavljanje poslova. Isto je i sa suvremenim studijskim programima koji u sklopu svakog kolegija, te završetka pojedine obrazovne cjeline moraju definirati obrazovne ishode, odnosno kompetencije studenata po njegovom završetku. Predmet ovog teksta je definirati kompetencije u kontekstu psihosocijalnog rada, kao zajedničkom elementu profesionalnog djelovanja psihologa, socijalnih radnika i socijalnih pedagoga, te prikazati razvoj i metrijske karakteristike Skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad primijenjene na studentima navedenih struka.U istraživanju je sudjelovalo ukupno 585 studenata završnih godina psihologije, socijalnog rada i socijalne pedagogije, od čega 302 studenta koji su studirali prema tzv. starom modelu studijskog programa i 283 studenta preddiplomskog studija prema tzv. Bolonjskom modelu.Postupak validacije Skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad pokazuje stabilnu, ali različitu faktorsku strukturu s obzirom na model studijskog programa, te dobre metrijske karakteristike. Obrasci povezanosti s drugim varijablama govore u prilog konstruktne valjanosti Skale. Rezultati istraživanja upućuju na raspravu o realnim razlikama u strukturi kompetentnosti studenata s obzirom na način studiranja.
Projekt / tema: 130-1301422-1420, 013-0000000-2630
Izvorni jezik: HRV
Rad je indeksiran u
bazama podataka:
SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija,Socijalne djelatnosti
Puni text rada: 456588.Huic_Ricijas_Branica_2010.pdf (tekst priložen 1. Lis. 2010. u 12:14 sati)
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Kako definirati i mjeriti kompetencije studenata – validacija skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad
Upisao u CROSBI: ahuic@ffzg.hr (ahuic@ffzg.hr), 30. Ožu. 2010. u 19:48 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4