Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kako definirati i mjeriti kompetencije studenata – validacija skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad (CROSBI ID 161450)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Huić, Aleksandra ; Ricijaš, Neven ; Branica, Vanja Kako definirati i mjeriti kompetencije studenata – validacija skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad // Ljetopis socijalnog rada, 12 (2010), 2; 195-221

Podaci o odgovornosti

Huić, Aleksandra ; Ricijaš, Neven ; Branica, Vanja

hrvatski

Kako definirati i mjeriti kompetencije studenata – validacija skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad

Suvremeni pristupi definiranja i razvoja pojedinih struka usmjereni su na određivanje generalnih i specifičnih kompetencija koje su potrebne za uspješno obavljanje poslova. Isto je i sa suvremenim studijskim programima koji u sklopu svakog kolegija, te završetka pojedine obrazovne cjeline moraju definirati obrazovne ishode, odnosno kompetencije studenata po njegovom završetku. Predmet ovog teksta je definirati kompetencije u kontekstu psihosocijalnog rada, kao zajedničkom elementu profesionalnog djelovanja psihologa, socijalnih radnika i socijalnih pedagoga, te prikazati razvoj i metrijske karakteristike Skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad primijenjene na studentima navedenih struka.U istraživanju je sudjelovalo ukupno 585 studenata završnih godina psihologije, socijalnog rada i socijalne pedagogije, od čega 302 studenta koji su studirali prema tzv. starom modelu studijskog programa i 283 studenta preddiplomskog studija prema tzv. Bolonjskom modelu.Postupak validacije Skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad pokazuje stabilnu, ali različitu faktorsku strukturu s obzirom na model studijskog programa, te dobre metrijske karakteristike. Obrasci povezanosti s drugim varijablama govore u prilog konstruktne valjanosti Skale. Rezultati istraživanja upućuju na raspravu o realnim razlikama u strukturi kompetentnosti studenata s obzirom na način studiranja.

kompetencije ; psihosocijalni rad ; psihologija ; socijalni rad ; socijalna pedagogija

nije evidentirano

engleski

How to define and measure students' competencies - validation of Percieved competency for psychosocial work scale

nije evidentirano

competencies ; psychosocial work ; social work ; psychology ; social pedagogy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

12 (2)

2010.

195-221

objavljeno

1846-5412

1848-7971

Povezanost rada

Pedagogija, Psihologija, Socijalne djelatnosti

Indeksiranost