crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 469520

Zbornik radova

Autori: Ricijaš, Neven; Lotar, Martina
Naslov: Evaluacija preventivnog programa Imam stav (Unplugged)
( Evaluation of Unplugged Prevention Program )
Izvornik: 3. hrvatski kongres socijalnih pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem 10+ Snage socijalne pedagogije : knjiga sažetaka = The 3rd Croatian congress of social pedagogues with international parcipation 10+ Strengths of social pedagogy : book od abstracts / Ferić Šlehan, Martina ; Jandrić Nišević, Anita ; Kranželić, Valentina (ur.). - Zagreb : Hrvatska udruga socijalnih pedagoga ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet , 2010. 70-70 (ISBN: 978-953-99995-1-1).
Skup: Hrvatski kongres socijalnih pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem 10+ Snage socijalne pedagogije (3 ; 2010)
Mjesto i datum: Zagreb, Hrvatska, 23.-25.04.2010.
Ključne riječi: evaluacija programa; prevencija zlouporabe sredstva ovisnosti; Imam stav - program prevencije ovisnosti (Unplugged)
( evaluation; substance abuse prevention; Unplugged prevention program )
Sažetak:
U ovoj prezentaciji opisat će se proces evaluacije preventivnog programa Imam stav (Unplugged) koji se od veljače 2010. godine provodi u šestim razredima pet zagrebačkih osnovnih škola. Evaluacija se provodi u dvije vremenske točke – prije početka programa i po njegovu završetku. Osim pet škola u kojima se program provodi, u evaluaciju je još uključeno i šest kontrolnih škola u kojima će program biti proveden sljedeće školske godine. Svaki učenik, prema posebno definiranim uputama, sastavlja vlastiti anonimni kôd što garantira anonimnost učenicima, a ujedno i mogućnost povezivanja rezultata prve i druge točke mjerenja. Anketni upitnik sadrži pitanja o znanjima, stavovima i ponašanjima koja su vezana uz konzumiranje sredstava ovisnosti, osnovna pitanja o obiteljskim prilikama, odnosima s vršnjacima, vještinama asertivnog ponašanja te slici o sebi. Pri tome je veći naglasak u upitniku stavljen na stavove prema sredstvima ovisnosti te komunikacijskim vještinama s vršnjacima, a manji na informiranost o sredstvima ovisnosti. Primjena upitnika u skladu je s etičkim načelima struke. U svakoj školi također smo kontrolirali provođenje preventivnih programa do trenutka izvedbe ovog programa, kao i eventualne preventivne aktivnosti koje se u školi paralelno izvode s ovim programom. Ovakvim postupkom evaluacije moguće je provjeriti učinke programa s obzirom na specifična područja koja su mjerenjem obuhvaćena, dok paralelna primjena anketnog upitnika u eksperimentalnoj i kontrolnoj skupini osigurava mogućnost pripisivanju dobivenih razlika upravo primjeni programa u osnovnim školama.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija,Socijalne djelatnosti
Upisao u CROSBI: mlotar@erf.hr (mlotar@erf.hr), 24. Tra. 2010. u 20:42 sati
Napomene:
ISBN 978-953-6418-63-3 (Fakultet)



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4