crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 469521

Zbornik radova

Autori: Lebedina Manzoni, Marija; Lotar, Martina
Naslov: Doživljaj sebe kao prediktor depresivnosti i zadovoljstva vlastitim akademskim uspjehom studentica socijalne pedagogije
( Student's self-perception as a predictor of their depression symptoms and satisfaction with academic achievement )
Izvornik: Knjiga sažetaka - 10+ snage socijalne pedagogije / Ferić Šlehan, Martina ; Jandrić Nišević, Anita ; Kranželić, Valentina (ur.). - Zagreb : Hrvatska udruga socijalnih pedagoga (HUSP) , 2010. 104-104.
Skup: 10+ snage socijalne pedagogije
Mjesto i datum: Zagreb, Hrvatska, 23-25.04.2010.
Ključne riječi: Samopoštovanje; perfekcionizam zadovoljstvo uspjehom na studiju; depresivnost; studentice socijalne pedagogije.
( Self-esteem; perfectionism; satisfaction with academic achievement; depression symptoms; social pedagogy students. )
Sažetak:
Kako bismo u nekim aspektima osobnosti osnažili studente socijalne pedagogije i na taj način potaknuli razvoj zrelih i kompetentnih stručnjaka, važno je istražiti s kakvim se problemima studenti susreću tijekom svog studiranja. U radu je stavljen naglasak na probleme vezane za samopoimanje, postavljanje osobnih ciljeva i ostvarivanje vlastitih težnji jer možemo pretpostaviti kako navedene komponente predstavljaju bazične osobine za razvoj profesionalnih kompetencija stručnjaka u okviru društvenih znanosti. Upravo iz tog razloga cilj ovog istraživanja je utvrditi odnos između depresivnosti studenata i zadovoljstva uspjehom na studiju s jedne strane te njihova samopoštovanja i perfekcionizma s druge strane. Očekuje se kako će zadovoljstvo uspjehom na studiju biti pozitivno povezano sa samopoštovanjem, a negativno sa perfekcionizmom. Osim toga, pretpostavlja se kako će samopoštovanje i perfekcionizam biti značajni prediktori i depresivnosti studenata i njihova zadovoljstva uspjehom na studiju. U istraživanju je sudjelovala 151 studentica preddiplomskog studija (sve tri godine) i diplomskog studija (prva godina) socijalne pedagogije u dobi od 19 do 32 godine (M=20, 93 ; SD=1, 900). Samopoštovanje je ispitivano Skalom samokompetentnosti i samosviđanja (SLCS ; Tafarodi i Swann, 1995), dok je za mjerenje perfekcionizma korištena Skala pozitivnog i negativnog perfekcionizma (PANPS ; Terry-Short i sur., 1995), a za depresivnost je primijenjen Beckov inventar depresivnosti (BDI-II). Rezultati hijerarhijskih regresijskih analiza pokazali su kako je, među varijablama uključenim u analizu, za zadovoljstvo uspjehom u studiju najbolji prediktor samokompetentnost, dok je za depresivnost najbolji prediktor samosviđanje.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: mlotar@erf.hr (mlotar@erf.hr), 24. Tra. 2010. u 20:51 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4