crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 469780

Zbornik radova

Autori: Vlah, Nataša
Naslov: Procjena učenika strukovnih škola na razinama poremećaja u ponašanju u Primorsko-goranskoj regiji
( Assesment of the level of behavioral disorders among vocational schools students in the Primorsko-goranska region )
Izvornik: 3. hrvatski kongres socijalnih pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem : 10+snage socijalne pedagogije : Knjiga sažetaka / Ferić Šlehan, M. ; Jandrić Nišević, A. ; Kranželić, V. (ur.). - Zagreb : Hrvatska udruga socijalnih pedagoga ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu , 2010. 103-103 (ISBN: 978-953-6418-63-3).
Skup: Hrvatski kongres socijalnih pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem : 10+snage socijalne pedagogije (3 ; 2010)
Mjesto i datum: Zagreb, Hrvatska, 23.-25.04.2010.
Ključne riječi: razine poremećaja u ponašanju; procjena razrednika; učenici strukovnih škola
( levels of behavioral disorders; lead teachers assessment; vocational schools students )
Sažetak:
Prvi cilj je utvrditi distribuciju učenika strukovnih škola na razinama poremećaja u ponašanju (skraćeno: razinama).Drugi je cilj utvrditi relacije između procijenjenih razina i spola i dobi učenika. Uzorci učenika i razrednika, koji su procjenjivali učenike, su iz osam srednjih stručnih škola u Rijeci. Učenika ima ukupno 1125 (63% muških). Srednja im je dob 16 god. (SD= 1, 01). Mjerni instrument kojim su tijekom prvog semestra šk. 2009/10. god. prikupljane informacije je modificirani Upitnik za razrednike (Mirolović Vlah, 2004). To je instrument kojim se učenici klasificiraju na razinama. Razrednici su procjenjivali svoje učenike prema skali koja sveukupno ponašanje učenika rangira od nulte do treće razine. Na nultoj su razini učenici čijem ponašanju nije potrebno poklanjati naročitu pozornost u smislu korekcije neprihvatljivog ponašanja. Na prvoj su razini, razini rizika, učenici kod kojih se primjećuju povremena odstupanja od uobičajenog ponašanja većine učenika, a problem se javlja u tolikoj mjeri da ga može riješiti redoviti nastavnički tim. Na drugoj su razini učenici s poremećajima u ponašanju, odnosno s ponašanjima koja se svojim intenzitetom, trajanjem i brojnošću pojavnih oblika bitno razlikuju od ponašanja na razini rizika i njima se bave stručnjaci iz stručne službe škole. Na trećoj su razini učenici s osobito uznapredovalim poremećajima u ponašanju kojima se nužno bave stručnjaci interdisciplinarnog tima i izvan škole. Rezultati pokazuju da je 76, 4 % učenika procjenjeno na nultoj razini, 19, 4% učenika na prvoj razini i 4, 2% učenika na spojenoj drugoj i trećoj razini. Ženski su ispitanici statistički značajno i razmjerno češće procjenjivani na nultoj razini, dok su na prvoj i drugoj/trećoj razini razmjerno češće procjenjivani muški ispitanici. Petnaestogodišnjaci su statistički značajno i razmjerno češće procjenjivani na nultoj razini dok su šesnaestogodišnjaci i sedamnaestogodišnjaci razmjerno češće procjenjivani na prvoj i drugoj/trećoj razini. Učenici od 18 i više god. su u razmjerno jednakoj mjeri procjenjeni na nultoj i drugoj/trećoj razini. Zaključno, rezultati upućuju da, u odnosu na kriterij spola i dobi učenika strukovnih škola, postoji potreba diferencijacije ulaganja sredstava u preventivne i interventne programe.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Sociologija,Psihologija,Pedagogija
URL Internet adrese: http://husp.hr/index.php?/cro/content/download/531/2796/file/
Upisao u CROSBI: nvlah@erf.hr (nvlah@erf.hr), 27. Tra. 2010. u 22:22 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4