Psihologija, mediji, etika : iskustva i promišljanja za bolju suradnju (CROSBI ID 7471)
Autorska knjiga | priručnik
Podaci o odgovornosti
Pregrad, Jasenka ; Rusijan Ljuština, Vesna ; Hadžiselimović, Dževdet ; Plavšić, Marlena ; Karlović, Ana ; Puhovski, Sena ; Gabelica Šupljika, Maja ; Šiljan Bembić, Hana ; Arambašić, Lidija ; Jokić Begić, Nataša ; Čorko Meštrović, Irena ; Radočaj, Tanja ; Bezić, Irena ; Lulić, Vladimir ; Ajduković, Dean ; Starc, Branka ; Modrić, Sanja ; Salečić, Ivan
Hadžiselimović, Dževdet ; Plavšić, Marlena ; Pregrad, Jasenka ; Rusijan Ljuština, Vesna
hrvatski
Psihologija, mediji, etika : iskustva i promišljanja za bolju suradnju
I psiholozi i novinari imaju svoje etičke kodekse i oni su na razini kodeksa prilično podudarni. Međutim, teškoća i izazov svakog stručnjaka kojeg obavezuje etički kodeks je da se u konkretnim situacijama ponaša etično, odnosno da umije etičke principe primijeniti u svakodnevnoj praksi te da promišljajući o tome etička načela pojašnjava i produbljuje. Upravo je to ponukalo programski i organizacijski odbor 16. konferencije hrvatskih psihologa s temom „Psihologija-mediji-etika“ u Poreču 2008. godine da nakon održavanja konferencije izdaju publikaciju naslova „Psihologija-mediji-etika - Iskustva i promišljanja za bolju suradnju“ te je namijene psiholozima, novinarima, studentima tih struka, vlasnicima medija i stručnjacima koji se bave obrazovanjem. Osnovi je cilj knjige pružiti im podršku - u znanju, stavu i donošenju etični(ji)h odluka isticanjem prednosti dobre suradnje psihologa i medija, pojašnjavanjem važnosti medijske pismenosti te davanjem nekih praktičnih uputa o tome što mogu (bolje) učiniti u susretu ovih struka. Tekstovi devetnaest autora i autorica, sudionika konferencije, organizirani su u sljedeća poglavlja: Kolektivni voajerizam (predgovor), Osnovni sastojci i začini (uvod), 1. poglavlje: Nakon gašenja konferencije, pale se ideje (o posljedicama konferencije „Psihologija-mediji-etika“), 2. poglavlje: Oči širom zatvorene (o medijskoj pismenosti), 3. poglavlje: Za sigurno hodanje medijima (o poukama iz suradnje psihologa s medijima), 4. poglavlje: S ovu i s onu stranu medija (o poukama iz suradnje novinara s psiholozima) te 5. poglavlje: Novi mediji - rastuće nepoznato (o internetu i internautima kroz medij, tehnologiju i etičnost).
psihologija; mediji; etika; primjena; praksa
ISBN 978-953-191-395-9 (Naklada slap)
engleski
Psychology, media, ethics : experience and considerations for better cooperation
nije evidentirano
psychology; media; ethics; applied; practice
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Pula : Jastrebarsko: Društvo psihologa Istre ; Naklada Slap
2009.
978-953-95206-3-0
180
objavljeno