Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Individualizacija rada u području edukacije (CROSBI ID 564347)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Prskalo, Ivan ; Babin, Josip Individualizacija rada u području edukacije // Zbornik radova 19. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske - Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Findak, Vladimir (ur.). Poreč: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2010. str. 22-35

Podaci o odgovornosti

Prskalo, Ivan ; Babin, Josip

hrvatski

Individualizacija rada u području edukacije

Na osnovi provedenog istraživanja, čiji je cilj utvrditi pretpostavke i status individualizacije rada u edukaciji na svim obrazovnim razinama od predškolske do visokoškolske dobi te na osnovi dobivenih pokazatelja u okviru znanstvene paradigme kineziološke metodike i supstratne znanosti kineziologije projicirati perspektivu daljnjeg procesa individualizacije rada u edukaciji, utvrđena je relativno dobra učestalost provjere antropoloških obilježja tijekom godine. Zabrinjava, međutim, provjeravanje prije programiranja rada koje ne provodi čak 53% nastavnika na sveučilišnoj razini. Kako je uvid u stanje antropoloških obilježja uvjet individualizacije rada, jasno je da je svaka sljedeća aktivnost znanstveno neutemeljena. Rezultati koji pokazuju svrstavanje subjekata u homogenizirane skupine su nezadovoljavajući. Prema pokazateljima, najzadovoljniji materijalnim uvjetima rada su odgojitelji u predškolskim ustanovama, a svi stručnjaci daju materijalnim uvjetima visoku ocjenu važnosti. Zadavanje dodatnih zadaća kao čimbenik individualizacije ne provodi se dovoljno, a generalna uključenost u druge organizacijske oblike rada se kreće oko 30% i nije zadovoljavajuća, pogotovu što su oni, između ostalog, bitan čimbenik stvaranja navike cjeloživotnog vježbanja kao pretpostavke pripremljenosti za suvremene uvjete života. Poznavanje samog pojma individualizacije u ovisnosti je o inicijalnoj edukaciji, ali se dovodi u vezu s kontinuiranim obrazovanjem kadrova i neodgovarajućim stručnim nadzorom za ovo područje. Na osnovi iznesenog postavljene afirmativne hipoteze se moraju odbaciti. Perspektiva individualizacije rada u kineziološkoj edukaciji temelji se na znanstveno utemeljenoj dijagnostici, poštivanju individualiteta kroz primjenu složenijih metodičkih organizacijskih oblika rada i svrstavanjem subjekata u homogenizirane skupine, kontinuiranu edukaciju i primjeren stručni nadzor te osiguranje materijalnih potreba obrazovnih institucija uz stalnu znanstvenu prizmu svih upravljanih procesa.

individualizacija; edukacija; kineziologija

nije evidentirano

engleski

Individualisation of work in area of education

nije evidentirano

individualisation; education; kinesiology

nije evidentirano

Podaci o prilogu

22-35.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 19. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske - Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije

Findak, Vladimir

Poreč: Hrvatski kineziološki savez (HKS)

953-95082-6-6

Podaci o skupu

19. ljetna škole kineziologa Republike Hrvatske

pozvano predavanje

22.06.2010-26.06.2010

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija