crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 474781

Zbornik radova

Autori: Novak, Miranda, Mihić, Josipa, Bašić, Josipa
Naslov: INTERNALNA STRUKTURA UPITNIKA ZA DJECU I MLADE
( INTERNAL STRUCTURE OF THE SURVEY FOR CHILDREN AND YOUTH )
Izvornik: 10+ snage socijalne pedagogije, Knjiga sažetaka, 3. hrvatski kongres socijalnih pedagoga / Ferić Šlehan, Martina ; Jandrić Nišević, Anita, Kranželić, Valentina (ur.). - Zagreb : Hrvatska udruga socijalnih pedagoga, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet , 2010. 74.-75. (ISBN: 978-953-6418-63-3).
Skup: 3. hrvatski kongres socijalnih pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem, 10+ Snage socijalne pedagogije
Mjesto i datum: Zagreb, Hrvatska, 23.-25. travanj 2010. godine
Ključne riječi: procjena potreba; upitnik za djecu i mlade; faktorska analiza
( need assessment; children and youth survey; factor analysis )
Sažetak:
U sklopu projekta Zajednice koje brinu koji se provodi u suradnji Edukacijsko rehabilitacijskog fakulteta i Istarske županije radi se na adaptaciji i konstrukciji hrvatske verzije Upitnika za djecu i mlade koji je preuzet od Hawkinsa i Catalana i njihovog sustava Communities that Care. Upitnik za djecu i mlade čini se dobrim alatom za procjenu rizičnih i zaštitnih čimbenika u nekoj zajednici te znanstveno utemeljenim polazištem planirane i učinkovite prevencije. S obzirom na činjenicu da američki upitnik nije posve primjeren za primjenu u Hrvatskoj zbog svoje dužine, dugotrajnosti primjene, kulturalnih razlika te specifičnosti u rizičnim i zaštitnim čimbenicima, željeli smo konstruirati hrvatski upitnik koji se naslanja na američku tradiciju no podrazumijeva naše specifičnosti. Krajnji cilj ovog istraživanja bila je konstrukcija praktičnog i relativno brzo primjenjivog alata koji će moći koristiti razne lokalne zajednice u Hrvatskoj. U te svrhe, prevedeni je američki upitnik tijekom 2009. godine primijenjen na 1125 ispitanika, 492 učenika osnovnih te 633 učenika srednjih škola. Ispunjavali su ga učenici 6. i 8. razreda osnovne škole te 2. i 4. razreda srednje škole. Istraživanje se provodilo na području grada Zagreba gdje je upitnik pilotiran te na području Istarske županije (gradovi Pula, Poreč, Labin te Buje). Nakon što je prikupljen dovoljan broj ispitanika s obzirom na broj varijabli u upitniku, upitnik je podvrgnut faktorskoj analizi. U prezentaciji će biti prikazana dobivena faktorska struktura, logički okvir za odabir čestica te daljnje implikacije za korištenje upitnika u praksi.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Projekt / tema: 013-0000000-2625
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Ostalo
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: jbasic@erf.hr (jbasic@erf.hr), 29. Lip. 2010. u 10:47 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4