crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 477082

Časopis

Autori: Stojčević, Anita; Rijavec, Majda
Naslov: Provjera djelotvornostiprograma učenja strategija suočavanja sa stresom zbog loše ocjene u osnovnoj školi
( CHECKING THE EFFECTIVENESS OF THE PROGRAMME lEARNING STRATEGIES FOR MANAGING STRESS CAUSED BY A BAD MARK IN ELEMENTARY SCHOOL )
Izvornik: Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (1330-0059) 149 (2008), 3; 326-338
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: osnovna škola; stres; strategije suočavanja; ciljne orijentacije; učenje
( elementary school; stress; management strategies; goal orientation; learning )
Sažetak:
Loša ocjena ili ocjena manja od one koju je dijete očekivalo najčešći je izvor stresa u djece školske dobi. Dosadašnja istraživanja pokazuju da razni programi poučavanja strategijama suočavanja mogu povećati repertoar suočavanja i poboljšati kognitivno funkcioniranje učenika. Provedeno je istraživanje radi provjere djelotvornosti Programa učenja strategija suočavanja sa stresom zbog loše ocjene na uzorku od 90 učenika trećeg i četvrtog razreda osnovne škole. Ispitanici eksperimentalne skupine pohađali su osam radionica u kojima su učili i uvježbavali strategije i vještine vezane uz uspješno suočavanje sa stresom zbog loše ocjene. Ispitivan je učinak programa na strategije suočavanja s lošom ocjenom i na ciljne orijentacije kod učenja. Rezultati pokazuju da je u eksperimentalnoj skupini pod utjecajem programa došlo do učestalije primjene uspješnih strategija suočavanja sa stresom i do pojačanja usmjerenosti na izvedbu kod učenja.
Projekt / tema: 009-0342618-2193
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
URL cjelovitog teksta:
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: Provjera djelotvornostiprograma učenja strategija suočavanja sa stresom zbog loše ocjene u osnovnoj školi
Upisao u CROSBI: mrijavec@ufzg.hr (mrijavec@ufzg.hr), 16. Srp. 2010. u 09:27 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4