crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 477458

Zbornik radova

Autori: Dević, Ivan; Glavina, Ivana
Naslov: Prognostička valjanost prijemnog ispita na studiju psihologije Hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu
( Predictive validity of the entrance exam for Psychology study on Hrvatski studiji University of Zagreb )
Izvornik: 17. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa - Odgovornost, osobna, profesionalna, društvena : Knjiga sažetaka / Nazor, Mirjana (ur.). - Split : Naklada slap , 2009. 166-167.
Skup: Godišnja konferencija hrvatskih psihologa - Odgovornost, osobna, profesionalna, društvena (17 ; 2009)
Mjesto i datum: Split, Hrvatska, 11.-14.11.2009
Ključne riječi: razredbeni postupak ; ocjenjivanje ; intelektualne sposobnosti ; školski uspjeh
( entrance examination ; assessment ; intellectual capacity ; school achievement )
Sažetak:
Efikasno razmještanje ljudi na radna mjesta, zadatke ili zvanja sastoji se u tome da se postigne što bolja usklađenost između zahtjeva koje određeno mjesto nosi, s jedne strane i čovjekovih karakteristika i njegovih sposobnosti, s druge strane. Svrha svake selekcije je između većeg broje kandidata odabrati one "najbolje". Cilj ovog istraživanja bio je provjeriti prognostičku valjanost razredbenog postupka za studij psihologije na Hrvatskih studijima Sveučilišta u Zagrebu. Kao mjera uspjeha na studiju psihologije korišten je prosjek ocjena studenata psihologije nakon završene četvrte godine studija. Uspjeh je prognoziran na temelju uspjeha u srednjoj školi, uspjeha na testu znanja prijemnog ispita te na temelju uspjeha u testu intelektualnih sposobnosti (STI 9). Provedene regresijske analize pokazuju da se relativno velik udio varijance uspjeha na studiju psihologije može pripisati djelovanju istih faktora koji uvjetuju varijabilitet na prijemnom ispitu Hrvatskih studija. Uspjeh na studiju psihologije na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu u najvećem je stupnju objašnjen uspjehom u srednjoj školi, zatim uspjehom u testu znanja i na kraju uspjehom u testu intelektualnih sposobnosti (STI 9).
Vrsta sudjelovanja: Poster
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: idevic@pilar.hr (idevic@pilar.hr), 20. Srp. 2010. u 14:48 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4