Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj etičkih vrijesnosti na kreiranje promocije (CROSBI ID 361442)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ćirak, Marko Utjecaj etičkih vrijesnosti na kreiranje promocije / Mencer, Ivan (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2010

Podaci o odgovornosti

Ćirak, Marko

Mencer, Ivan

hrvatski

Utjecaj etičkih vrijesnosti na kreiranje promocije

U radu je objašnjena povezanost između etičkih poslovni vrijednosti i poslovne uspješnosti. Analizirana je i uloga kodeksa organizacije u oblikovanju poslovne etike te vezu između medija, marketinga i poslovne etike.

etičke teorije i pristupi; poslovna etika; promocija; medij i etika

nije evidentirano

engleski

The Impact of ethical Values to create Promotion

nije evidentirano

ethical Theories and Approaches; Business ethics; Promotion; Media and ethics

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56

05.10.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija