crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 486644

Zbornik radova

Autori: Trajkovski Višić, Biljana; Podnar, Hrvoje, Mraković, Snježana
Naslov: Indıvıdualızacıja u području tjelesne ı zdravstene kulture u radu s učenıcıma s posebnım potrebama
( Indıvıdualızacıja u području tjelesne ı zdravstene kulture u radu s učenıcıma s posebnım potrebama )
Izvornik: 19. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske: Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Boris Neljak (ur.). - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez , 2010. 395-399 (ISBN: 978-953-95082-6-3).
Skup: 19. LJETNA ŠKOLA KINEZIOLOGA REPUBLIKE HRVATSKE INDIVIDUALIZACIJA RADA U PODRUČJIMA EDUKACIJE, SPORTA, SPORTSKE REKREACIJE I KINEZITERAPIJE
Mjesto i datum: Poreč, Hrvatska, 22-26.06.2010.
Ključne riječi: djeca s posebnim potrebama ; individualizacija ; plan i program rada
( djeca s posebnim potrebama ; individualizacija ; plan i program rada )
Sažetak:
U području tjelesne i zdravstvene kulture preduvjet individualizacije u radu s učenicima s posebnim potrebama je rad prema prilagođenom nastavnom planu i programu kojeg učitelj ili kineziolog izrađuje na osnovi autentičnog antropološkog stanja učenika u suradnji s liječnikom školske medicine i defektologom. Prilikom rada s djecom s teškoćama u razvoju bitno je dobro upoznati pojedino dijete i rukovoditi se mišlju da granice koje može prijeći ne postoje, te da sve što napravi, uz našu pomoć, u području svog tjelesnog razvoja utjecat će na unaprjeđenje zdravstvenog statusa. Budući da neka istraživanja upućuju da se tjelesnim vježbanjem najviše može poboljšati kardiovaskularna izdržljivosti djece s niskim motoričkim kompetencijama, u čiju kategoriju pripadaju i neka djeca s lakšim teškoćama u razvoju (Hands, 2008.), treba takvoj djeci to i omogućiti i stvoriti navike za redovitim vježbanjem i onda kada nisu uključena u neke od grupnih programa tjelesnog vježbanja. U području tjelesne i zdravstvene kulture, treba težiti da se djeca s teškoćama u razvoju uključe u redovitu nastavu te da unutar svojeg razreda, zajedno sa svojim učiteljem (učiteljicom razredne nastave) ili kineziologom, istodobno, kao i ostala djeca na satu tjelesne i zdravstvene kulture sudjeluju u prilagođenom tjelesnom programu.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: hrv
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Pedagogija,Kineziologija
Upisao u CROSBI: biljana@ufri.hr (biljana@ufri.hr), 17. Lis. 2010. u 13:57 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4