crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 489688

Disertacija

Autor: Čavlović, Kornelija
Naslov: Elementi rukometa u planu i programu za 4. razred osnovne škole
( Handball elements in physical education program for 4. grade in primary school )
Vrsta: završni rad - diplomski/integralni studij
Fakultet: Učiteljski fakultet
Sveučilište: Sveučilište u Zagrebu
Mjesto: Zagreb
Datum: 26.10.
Godina: 2010
Stranica: 39
Mentor: Prskalo, Ivan
Neposredni voditelj: Lorger, Marija
Ključne riječi: Učenici četvrtih razreda; motoričke i funkcionalne sposobnosti; elementi rukometa; mini rukomet; nastava tjelesne i zdravstvene kulture
( Grade four pupils; motor and functional abilities; handball elements; mini handball; physical education class )
Sažetak:
Na uzorku od 38 učenika četvrtih razreda u dobi od devet do deset godina provedeno je istraživanje na redovnoj nastavi tjelesne i zdravstvene kulture u jednoj zagrebačkoj školi. Glavni cilj istraživanja bio je utvrditi hoće li sadržaji programiranog vježbanja bazirani na elementima rukometa utjecati na poboljšanje motoričkih i funkcionalnih sposobnosti učenika. Dobiveni rezultati komparirani su između eksperimentalne i kontrolne skupine. Mjerenje je izvršeno baterijom od sedam motoričkih testova i jednim testom funkcionalnih sposobnosti. Kod eksperimentalne skupine na osnovu t-testa utvrđena je statistički značajna razlika u testovima procjene brzine frekvencije ruku (MTR), statičke snage (MIV) i testa funkcionalnih sposobnosti (F 3) ali u obrnutom smjeru. Na osnovu t-testa utvrđene su kod kontrolne skupine statistički značajne promjene u svim varijablama, osim u testu za procjenu statičke snage (MIV) te testu funkcionalnih sposobnosti (F 3) koji također ima negativnu značajnost. Finalni rezultati t-testa eksperimentalne i kontrolne skupine ukazuju na statistički značajnu razliku u testovima procjene brzine frekvencije ruku (MTR), statičke snage (MIV) i funkcionalnih sposobnosti (F 3). Dobiveni rezultati pokazuju da je kod kontrolne skupine (koja je radila po redovnom programu) došlo do statistički značajnih razlika u svim motoričkim sposobnostima. To može upućivati da je raznovrstan program svojim kineziološkim operatorima utjecao na takvo stanje. Kod eksperimentalne skupine statistički značajne razlike vidljive su u onim motoričkim sposobnostima na koje su utjecale vježbe specifične za rukometnu igru (MTR) i (MIV). Prema tome specifičan sportski program može se koristiti u izvannastavnim aktivnostima ili u okviru sportskih škola kao nadopuna redovnom programu. Za svestran razvoj dječjeg organizma u redovnoj nastavi tjelesne i zdravstvene kulture potrebno je primjenjivati raznovrsne kineziološke operatore (vježbe) koje će ravnomjerno utjecati na razvoj svih sposobnosti djeteta.
Projekt / tema: 227-2271694-1696
Izvorni jezik: HRV
Znanstvena područja:
Pedagogija
Upisao u CROSBI: mhraski@ufzg.hr (mhraski@ufzg.hr), 4. Stu. 2010. u 09:45 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4