crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 492565

Zbornik radova

Autori: Burušić, Josip
Naslov: Kvantitativno izvedeni pokazatelji uspješnosti učenika i škola kao temelj kurikuluma: pregled suvremenih trendova
( Quantitatively derived indicators of students and schools achievement as the foundation of the curriculum: an overview of contemporary trends )
Izvornik:
Skup: "KURIKULUM: Izazov hrvatskom odgoju i obrazovanju" - Jesenska škola učitelja i odgajatelja HKPZ
Mjesto i datum: Opatija, Hrvatska, 22.-24.11.2010.
Ključne riječi: vrednovanje; kurikulum; pokazatelji uspješnosti
( evaluation; curriculum; performance indicators )
Sažetak:
U predavanju se daje pregled suvremenih trendova u vrednovanju postignuća obrazovnog sustava i njegovih sastavnica. Ukazuje se na najvažnije pristupe, postupke i indikatore u vrednovanju obrazovnog sustava, njihovu opradanost korištenja, prednosti i nedostatke. Iznose se rezultati opsežnog europskog istraživanja o različitim iskustvima i praksama vrednovanja u pojedinim europskim obrazovnim sustavima. U predavanju se dovodi u vezu nužnost integracije vanjskog vrednovanja i razvoja kurikuluma, mogućnosti integracije te pojedini primjeri.
Vrsta sudjelovanja: Plenarno
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Nema recenziju
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: josip@pilar.hr (josip@pilar.hr), 25. Stu. 2010. u 10:14 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4