Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kineziološka kultura (CROSBI ID 167703)

Prilog u časopisu | stručni rad

Prskalo, Ivan ; Jajčinović, Zlata ; Ružić Elida Kineziološka kultura // ERS. Edukacija rekreacija sport, 17 (2010), 32; 8-12

Podaci o odgovornosti

Prskalo, Ivan ; Jajčinović, Zlata ; Ružić Elida

hrvatski

Kineziološka kultura

Suvremeni uvjeti života imaju negativne reperkusije na život i zdravlje čovjeka. Kako je zdravlje pretpostavka i cilj svake kineziološke aktivnosti, ekologija se nužno postavlja i u epicentar kineziologijske znanosti. Neprirodnom načinu življenja najmlađih i mladih, izraženom kroz nedovoljan mišićni aktivitet, kao i neprimjerenom stanju njihova zdravlja, možemo se najefikasnije suprotstaviti putem odgovarajućeg provođenja nastave kineziološke kulture koja je ujedno pretpostavka i najbolji način stvaranja navike svakodnevnog vježbanja kao izraza visoke razine kulture življenja primjerene suvremenim životnim uvjetima. Povećanje mišićnog aktiviteta za svu djecu predstavlja značajan doprinos ne samo u pogledu zadovoljavanja njihove biološke potrebe za kretanjem, poboljšanja njihova antropološkog statusa, nego i njihova zdravlja uopće. Pravo pitanje koje se nužno postavlja pred čovjeka današnjice glasi: što znači i najveća količina svekolikih znanja, ako su ona cijena narušena zdravlja na razini jedinke ili što znači tehnološki napredak ako je on ujedno nazadak čovječnosti na globalnoj razini. Potreba očuvanja tjelesnog i duševnog zdravlja se svakodnevno afirmira kao imperativ a odgojno-obrazovni sustavi koji je ne žele prihvatiti nemaju budućnost.

kineziologija; kultura; kineziološka kultura; kineziološka aktivnost

nije evidentirano

engleski

Kinesiological culture

nije evidentirano

kinesiology; culture; kinesiological culture; kinesiological activity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

17 (32)

2010.

8-12

objavljeno

1330-7800

Povezanost rada

Pedagogija