crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 496325

Skripta, udžbenik

Autori: Zjakić, Igor; Milković, Marin
Naslov: Psihologija boja
( Psychology of Colours )
Urednik/ci: Vusić, Damir
Izdavač: Veleučilište u Varaždinu
Grad: Varaždin
Godina: 2010
Stranica: 114
ISBN: 978-953-95000-1-4
Ključne riječi: Psihologija ; boja ; primjena
( Psychology ; Color ; Application )
Sažetak:
Knjiga se sastoji od četiri poglavlja. Poglavlje “Boje i povijest” bavi se nastankom definiranja boja i ljudskom željom da boje postanu dio života. Poglavlje “Percepcija boja” bavi se problematikom viđenja i definiranja boja, problematikom fizikalnog djelovanja na ljude kao i transformacijom boja u različite sustave koji ulaskom u ljudsko oko različito djeluju na doživljaj. Poglavlje “Psihološko značenje boja” bavi se utjecajem boje na ljude, osjećajem za boju kao i vezom ljudskog ponašanja i percepcijom i doživljajem određenih definiranih boja. U posljednjem poglavlju “Boje i marketing” dane su osnovne smjernice kako se s bojom može djelovati na ljude, kada se želi postići određeni marketinški cilj u reklamiranju, proizvodnji ambalaže te ostalih proizvoda namijenjenih široj ljudskoj populaciji.
Projekt / tema: 128-1281955-1960
Izvorni jezik: HRV
Znanstvena područja:
Grafička tehnologija,Psihologija
Upisao u CROSBI: mmilkovic@velv.hr (mmilkovic@velv.hr), 28. Pro. 2010. u 13:18 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4