Psihologija boja (CROSBI ID 744496)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Zjakić, Igor ; Milković, Marin
Vusić, Damir
hrvatski
Psihologija boja
Knjiga se sastoji od četiri poglavlja. Poglavlje “Boje i povijest” bavi se nastankom definiranja boja i ljudskom željom da boje postanu dio života. Poglavlje “Percepcija boja” bavi se problematikom viđenja i definiranja boja, problematikom fizikalnog djelovanja na ljude kao i transformacijom boja u različite sustave koji ulaskom u ljudsko oko različito djeluju na doživljaj. Poglavlje “Psihološko značenje boja” bavi se utjecajem boje na ljude, osjećajem za boju kao i vezom ljudskog ponašanja i percepcijom i doživljajem određenih definiranih boja. U posljednjem poglavlju “Boje i marketing” dane su osnovne smjernice kako se s bojom može djelovati na ljude, kada se želi postići određeni marketinški cilj u reklamiranju, proizvodnji ambalaže te ostalih proizvoda namijenjenih široj ljudskoj populaciji.
Psihologija ; boja ; primjena
nije evidentirano
engleski
Psychology of Colours
nije evidentirano
Psychology ; Color ; Application
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Varaždin: Veleučilište u Varaždinu
114
2010.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-95000-1-4