Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Specifičnosti određivanja elemenata marketing miksa u poduzećima mesne industrije u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 362699)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Rendulić, Anita Specifičnosti određivanja elemenata marketing miksa u poduzećima mesne industrije u Republici Hrvatskoj / Mencer, Ivan (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2010

Podaci o odgovornosti

Rendulić, Anita

Mencer, Ivan

hrvatski

Specifičnosti određivanja elemenata marketing miksa u poduzećima mesne industrije u Republici Hrvatskoj

U radu su objašnjene komponenete marketing miksa na primjeru hrvatskih poduzeća mesne industrije. Na temelju analiziranog autorica je izradila prijedlog modela strategije marketinga u poduzećima mesne industrije.

mesna industrija; marketinška strategija; marketing miks

magistarski rad

engleski

Specificity of Determination Marketing mix Elements in the croatian Meat Industry Enterprises

nije evidentirano

Meat Industry; Marketing Strategies; Marketing Mix

nije evidentirano

Podaci o izdanju

102

22.03.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija