izvor podataka: crosbi
!
Specifičnosti određivanja elemenata marketing miksa u poduzećima mesne industrije u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 362699)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Rendulić, Anita
Specifičnosti određivanja elemenata marketing miksa u poduzećima mesne industrije u Republici Hrvatskoj / Mencer, Ivan (mentor);
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2010
Podaci o odgovornosti
Rendulić, Anita
Mencer, Ivan
hrvatski
Specifičnosti određivanja elemenata marketing miksa u poduzećima mesne industrije u Republici Hrvatskoj
U radu su objašnjene komponenete marketing miksa na primjeru hrvatskih poduzeća mesne industrije. Na temelju analiziranog autorica je izradila prijedlog modela strategije marketinga u poduzećima mesne industrije.
mesna industrija; marketinška strategija; marketing miks
magistarski rad
engleski
Specificity of Determination Marketing mix Elements in the croatian Meat Industry Enterprises
nije evidentirano
Meat Industry; Marketing Strategies; Marketing Mix
nije evidentirano
Podaci o izdanju
102
22.03.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove
Povezani projekti