crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 500314

Časopis

Autori: Sindik, Joško; Elez, Katarina
Naslov: Mogućnost određivanja pouzdanosti i konstruktne valjanosti za tri skale procjene nekih aspekata darovitosti predškolske djece
( POSSIBILITY OF DETERMINING RELIABILITY AND CONSTRUCT VALIDITY OF THREE RATING SCALES FOR SOME ASPECTS OF THE PRESCHOOL CHILDREN' S GIFTEDNESS )
Izvornik: Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 47 (2011), 1; 108-123
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: karakteristike darovitih; pouzdanost; valjanost; predškolska djeca
( characteristics of gifted; reliability; validity; preschool children )
Sažetak:
U praksi se koristi manji broj skala procjene za utvrđivanje različitih aspekta darovitosti predškolske djece u uvjetima njihova boravka u dječjem vrtiću, a njihove metrijske karakteristike su još rjeđe provjeravane. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi pouzdanost i valjanost tri skale procjene određenih aspekata darovitosti djece, te međusobnu povezanost njihovih dimenzija. Ispitan je namjerni uzorak djece (74) starije predškolske dobi iz Dječjeg vrtića „Ivanić Grad“, a primijenjene su tri skale za procjenu: ponašanja karakterističnih za darovito dijete, likovne te glazbene darovitosti. Rezultati su pokazali da su sve skale procjene zadovoljavajuće pouzdane i konstruktno valjane. Utvrdili smo postojanje latentnih dimenzija u osnovi različitih aspekata darovitosti djeteta: dva faktora definiraju likovnu darovitost, a po jedan glazbenu darovitost te ponašanja karakteristična za darovito dijete. Sve dimenzije tri različite skale procjene darovitosti su međusobno statistički značajno i pozitivno povezane. Međutim, mogućnost generalizacije rezultata ovog istraživanja je mala.
Projekt / tema: 196-1962766-2751
Izvorni jezik: HRV
Rad je indeksiran u
bazama podataka:
Scopus
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Mogućnost određivanja pouzdanosti i konstruktne valjanosti za tri skale procjene nekih aspekata darovitosti predškolske djece
Upisao u CROSBI: netko (josindik@public.hr), 28. Sij. 2011. u 23:23 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4