crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 500626

Časopis

Autori: Sindik, Joško; Đunđenac, Ranka
Naslov: Dobne i spolne razlike u implicitnim teorijama inteligencije koje imaju djeca predškolske dobi
( AGE AND GENDER DIFFERENCES IN IMPLICIT THEORIES WHICH PRESCHOOL CHILDREN HAVE ABOUT THE CONCEPT OF INTELLIGENCE )
Izvornik: Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 23 (2010), 1; 57-76
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: kategorije; vrjednovanje; inteligencija; djeca
( categories; evaluation; intelligence; children )
Sažetak:
U ovom radu željeli smo ispitati postojanje spolnih i dobnih razlika u implicitnim teorijama koje imaju djeca predškolske dobi o pojmu inteligencije te ponašanju onog tko je po njihovu mišljenju inteligentan. Provjeravali smo postoje li razlike u vrjednovanju kognitivnih i nekognitivnih aspekata inteligencije s obzirom na dob i spol djece. Ispitali smo prigodni uzorak od 93 predškolska djeteta koja su bila redoviti polaznici dječjeg vrtića, u dobnom rasponu 4. – 7. godine života, oba spola. Rezultati su pokazali da djeca različitih dobnih skupina u svojim implicitnim opisima inteligencije i ponašanja onoga tko je po njihovu mišljenju inteligentan podjednako vrjednuju i nekognitivne i kognitivne aspekte inteligencije. S druge strane, nismo utvrdili ni statistički značajne spolne razlike u zastupljenosti nekognitivnih i kognitivnih aspekata inteligencije u dječjim opisima inteligencije. Dane su smjernice za buduća istraživanja.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
URL Internet adrese: http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=82215
http://hrcak.srce.hr/index.php?show=toc&id_broj=4295
URL cjelovitog teksta: http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=82215
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: Dobne i spolne razlike u implicitnim teorijama inteligencije koje imaju djeca predškolske dobi
Upisao u CROSBI: josindik@public.hr (josindik@public.hr), 31. Sij. 2011. u 22:41 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4