crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 502501

Časopis

Autori: Delač Horvatinčić, Ivana; Kozarić Ciković, Marijana
Naslov: Povezanost samopoimanja, navika čitanja i školskog uspjeha učenika sedmog i osmog razreda
( The relationship between Self-image, reading habits and school success of 7th- and 8th-grade Primary school pupils )
Izvornik: Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (1330-0059) 151 (2010), 3-4; 445-465
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: samopoimanje; navike čitanja; stav prema čitanju; školski uspjeh
( self-image; redaing habits; attitude tiward reading; school success )
Sažetak:
Sudionici istraživanja bili su učenici OŠ Josipa Zorića iz Dugog Sela (N=205). Da bi se provjerilo postoji li povezanost samopoimanja, navika čitanja i školskog uspjeha, korišten je Self-Perception Profile for Children (S. Harter) i upitnik o navikama čitanja. Učenici s pozitivnijim navikama čitanja imaju pozitivniji stav prema čitanju, bolje ocjene te bolje samopoimanje vezano za regulaciju ponašanja i opće samovrednovanje. Učenici s boljom ocjenom iz tjelesnog se osjećaju uspješnijima u sportskim aktivnostima i zadovoljniji su svojim izgledom. Što više učenik voli čitati i što bolje smatra da čita, bit će zadovoljniji sobom i svojim životom. Dječaci se više od djevojčica smatraju uspješnima u sportskim aktivnostima, a djevojčice su manje zadovoljne izgledom, više vole čitati i imaju pozitivnije stavove o čitanju.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Povezanost samopoimanja, navika čitanja i školskog uspjeha učenika sedmog i osmog razreda
Upisao u CROSBI: marijanakc@erf.hr (marijanakc@erf.hr), 15. Vel. 2011. u 23:31 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4