Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost samopoimanja, navika čitanja i školskog uspjeha učenika sedmog i osmog razreda (CROSBI ID 169558)

Prilog u časopisu | stručni rad

Delač Horvatinčić, Ivana ; Kozarić Ciković, Marijana Povezanost samopoimanja, navika čitanja i školskog uspjeha učenika sedmog i osmog razreda // Napredak (Zagreb), 151 (2010), 3-4; 445-465

Podaci o odgovornosti

Delač Horvatinčić, Ivana ; Kozarić Ciković, Marijana

hrvatski

Povezanost samopoimanja, navika čitanja i školskog uspjeha učenika sedmog i osmog razreda

Sudionici istraživanja bili su učenici OŠ Josipa Zorića iz Dugog Sela (N=205). Da bi se provjerilo postoji li povezanost samopoimanja, navika čitanja i školskog uspjeha, korišten je Self-Perception Profile for Children (S. Harter) i upitnik o navikama čitanja. Učenici s pozitivnijim navikama čitanja imaju pozitivniji stav prema čitanju, bolje ocjene te bolje samopoimanje vezano za regulaciju ponašanja i opće samovrednovanje. Učenici s boljom ocjenom iz tjelesnog se osjećaju uspješnijima u sportskim aktivnostima i zadovoljniji su svojim izgledom. Što više učenik voli čitati i što bolje smatra da čita, bit će zadovoljniji sobom i svojim životom. Dječaci se više od djevojčica smatraju uspješnima u sportskim aktivnostima, a djevojčice su manje zadovoljne izgledom, više vole čitati i imaju pozitivnije stavove o čitanju.

samopoimanje; navike čitanja; stav prema čitanju; školski uspjeh

nije evidentirano

engleski

The relationship between Self-image, reading habits and school success of 7th- and 8th-grade Primary school pupils

nije evidentirano

self-image; redaing habits; attitude tiward reading; school success

nije evidentirano

Podaci o izdanju

151 (3-4)

2010.

445-465

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija