crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 502530

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Sam Palmić, Renata; Ercegovac-Jagnjić Gordana
Naslov: Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - imanentnost zavičajne kulture: glazbeni pogled
( Lifelong learning for sustainable development - the immanence of homeland culture. Musical wiev )
Knjiga: Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, Svezak I
Urednik/ci: Uzelac, Vinka ; Vujičić Lidija
Izdavač: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet u rijeci
Grad: Rijeka
Godina: 2008
Raspon stranica:: 159-165
Ukupni broj stranica u knjizi:: 347
ISBN: 978-953-98445-5-2
Ključne riječi: Cjeloživotno glazbeno učenje, interkulturalnost, kulturni i socioantropološki pristup zavičajnoj glazbi, multikulturalnost, održivi kulturni razvoj
( Lifelong musical learning, interculturalism, cultural and socioantropological approach toward homeland music, multiculturalism, sustainable cultural development )
Sažetak:
U radu su, nakon teorijskog pristupa, prikazani neki rezultati šireg istraživanja življenja zavičajne glazbene kulture u podsustavu osnovnog odgoja i obrazovanja. Istraživanjem su obuhvaćene dimenzije pučkog glazbenog izraza i njegov odjek u osnovnoškolskom obrazovanju od prvog do osmog razreda, institucionalnom temelju cjeloživotnog učenja za održivi kulturni razvoj, s posebnim obzirom na dinstinkciju urbanih i ruralnih sredina. Komparativno istraživanje provedeno je u osnovnim školama primorske, gorske i ravničarske Hrvatske, odnosno u županijama i njihovim središtima. Rezultati istraživanja ujedno su pokazatelji određenih strukturnih obilježja opće obrazovne koncepcije prema održivom razvoju, prvenstveno prema kulturološkom i socioantropološkom pristupu bogatoj i raznolikoj zavičajnoj glazbenoj riznici koja se, unutar hrvatskog glazbeno-nacionalnog korpusa, odlikuje multikulturalnošću i mogućom osebujnom interkulturalnošću.
Izvorni jezik: hrv
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Pedagogija
Upisao u CROSBI: reni@ufri.hr (reni@ufri.hr), 16. Vel. 2011. u 08:43 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4