cjeloživotno glazbeno učenje - Izazov suvremenog obrazovanja (CROSBI ID 42929)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Ercegovac-Jagnjić, Gordana ; Sam Palmić, Renata
hrvatski
cjeloživotno glazbeno učenje - Izazov suvremenog obrazovanja
Suvremena društva, usmjerena prema znanju, temelje svoj razvoj na konceptu cjeloživotnog učenja s ciljem stjecanja, unaprjeđivanja i osuvremenjivanja znanja, sposobnosti i vještina svakog pojedinca. Mijenjaju se i spoznaje o ulozi i kompetencijama učitelja u području glazbene kulture, pri čemu ključnu ulogu u strukturiranju cjeloživotnog obrazovanja treba imati učitelj koji uči, promišlja o načinima, kvaliteti, učinkovitosti i kreativnosti svoga djelovanja, jer estetska je komunikacija jedini način kojim kultura, umjetnost i baština uopće, pa tako i glazbena, mogu težiti održivoj budućnosti. Uspostavljanje društveno prihvatljivog sustava vrijednosti, redefiniranje programa glazbene izobrazbe učitelja prema ključnim kompetencijama te usuglašavanje kriterija za izbor sposobnih pojedinaca u programe obrazovanja učitelja stvara temelje glazbenog odgoja kao kontinuiranog procesa u stjecanju znanja o glazbenoj kulturi.
glazbeno-estetska komunikacija, umjetnost i tradicija, glazbeni odgoj kao preduvjet stjecanja glazbene kulture, cjeloživotno obrazovanje učitelja i odgojitelja, kulturni identitet
znanstveni, pregledni rad
engleski
Lifelong Musical Learning - Challenge of Modern Education
nije evidentirano
musical-aesthetic communication, art and tradition, music education as prerequisite for acquisition of music culture, lifelong education of teachers and educators, cultural identity
nije evidentirano
Podaci o prilogu
85-92.
objavljeno
Podaci o knjizi
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, svezak 2
Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
2008.
978-953-98445-6-9