Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost smopoimanja, navika čitanja i školskog uspjeha učenika sedmih i osmih razreda osnovne škole (CROSBI ID 570608)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Kozarić Ciković, Marijana ; Delač Horvatinčić Ivana Povezanost smopoimanja, navika čitanja i školskog uspjeha učenika sedmih i osmih razreda osnovne škole // XVII. dani psihologije u Zadru Sažeci radova / Sorić, I. ; Ćubela, Androić V. ; Gregov, Lj. et al. (ur.). Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2010. str. 43-x

Podaci o odgovornosti

Kozarić Ciković, Marijana ; Delač Horvatinčić Ivana

hrvatski

Povezanost smopoimanja, navika čitanja i školskog uspjeha učenika sedmih i osmih razreda osnovne škole

Sudionici istraživanja bili su učenici sedmih i osmih razreda Osnovne škole Dugo Selo (N=205 ; 49.8%M, 50.2%Ž. Korišten je upitnik koji se sastojao od adaptirane verzije skale Self-perception Profile for children i pitanja kojima su se ispitivale navike čitanja. Varijable koje se odnose na čitanje su se pokazale međusobno pozitivno povezanima, kao i varijable sampoimanja.

samopoimanja; navike čitanja; školski uspjeh

nije evidentirano

engleski

The relationship between self-image, reading habits and school success of 7th- and 8th grade primary school pupils

nije evidentirano

self-image; redaing habits; attitude tiward reading; school success

nije evidentirano

Podaci o prilogu

43-x.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

XVII. dani psihologije u Zadru Sažeci radova

Sorić, I. ; Ćubela, Androić V. ; Gregov, Lj. ; Penezić, Z.

Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru

978-953-7237-65-3

Podaci o skupu

XVII. dani psihologije u Zadru

predavanje

27.05.2010-29.05.2010

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada





Psihologija