Povezanost smopoimanja, navika čitanja i školskog uspjeha učenika sedmih i osmih razreda osnovne škole (CROSBI ID 570608)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kozarić Ciković, Marijana ; Delač Horvatinčić Ivana
hrvatski
Povezanost smopoimanja, navika čitanja i školskog uspjeha učenika sedmih i osmih razreda osnovne škole
Sudionici istraživanja bili su učenici sedmih i osmih razreda Osnovne škole Dugo Selo (N=205 ; 49.8%M, 50.2%Ž. Korišten je upitnik koji se sastojao od adaptirane verzije skale Self-perception Profile for children i pitanja kojima su se ispitivale navike čitanja. Varijable koje se odnose na čitanje su se pokazale međusobno pozitivno povezanima, kao i varijable sampoimanja.
samopoimanja; navike čitanja; školski uspjeh
nije evidentirano
engleski
The relationship between self-image, reading habits and school success of 7th- and 8th grade primary school pupils
nije evidentirano
self-image; redaing habits; attitude tiward reading; school success
nije evidentirano
Podaci o prilogu
43-x.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
XVII. dani psihologije u Zadru Sažeci radova
Sorić, I. ; Ćubela, Androić V. ; Gregov, Lj. ; Penezić, Z.
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru
978-953-7237-65-3
Podaci o skupu
XVII. dani psihologije u Zadru
predavanje
27.05.2010-29.05.2010
Zadar, Hrvatska