Kompetencija odgojitelja i autonomija djeteta (CROSBI ID 571313)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mlinarević, Vesnica
hrvatski
Kompetencija odgojitelja i autonomija djeteta
Demokratizacija društva bitno mijenja ulogu odgojitelja od izvršitelja programa i "prenositelja" znanja do stvaratelja i interpretatora programa koji organizira okruženje i djetetovo učenje uz primjereno vođenje i posredovanje. Navedene promjene uvjetuju i novo shvaćanje odgojiteljeve kompetencije - opseg i vrsnoća znanja i vještina uz sposobnost propitivanja osobne odgojne prakse. Kompetencija, stručnost omogućuje odgojitelju autonomno promišljanje odgojno-obrazovnih ciljeva ; samostalni izbor i odluke o načinima ponašanja kao i učinkovitiju komunikaciju s djetetom, roditeljima i suradnicima. Razumijevanje djetetova razvoja, uvažavanje njegovih potreba i mogućnosti osnova su odgojiteljeve stručne kompetencije. Njoj pripada i sklop komunikacijsko-interakcijskih znanja i vještina. Visoko mjesto autonomije kao vrijednosti u odgojiteljevoj implicitnoj pedagogiji i odgojiteljeva kompetencija temeljne su pretpostavke razvoja autonomije predškolskog djeteta.
uloga odgojitelja; demokratizacija društva; autonomija
nije evidentirano
engleski
Competencies of educators and child autonomy
nije evidentirano
the role of educators; the democratization of society; autonomy
nije evidentirano
Podaci o prilogu
143-150.
2000.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Interakcija odrasli - dijete i autonomija djeteta : zbornik radova sa znanstvenog kolokvija s međunarodnim sudjelovanjem
Babić, Nada ; Krstović, Jasna
Osijek: Visoka učiteljska škola u Osijeku ; Visoka učiteljska škola u Rijeci
953-6456-13-3
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096