Povezanost vršenja i doživljavanja elektroničkog nasilja sa samopoimanjem kod učenika sedmih i osmoh razreda osnovne škole (CROSBI ID 572017)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Povezanost vršenja i doživljavanja elektroničkog nasilja sa samopoimanjem kod učenika sedmih i osmoh razreda osnovne škole
hrvatski
Povezanost vršenja i doživljavanja elektroničkog nasilja sa samopoimanjem kod učenika sedmih i osmoh razreda osnovne škole
Moderno doba školama je donijelo nove izazove u području prevencije nasilja i reagiranja na nj. internet i to primarno Fecebook, učenicima omogućava nove načine vršenja nasilja nad vršnjacima koje se najčešće iz virtualnog svijeta pernosi u školske klupe i obrnuto. praksa pokazuje da su posljedice elektroničkog nasilja jednako teške kao i posljedice drugih oblika nasilja, a kako je to relativno niv fenomen, pokazuje se potreba za njegovim sustavnim ispitivanjem. Cilj istraživanja bio je ispitati postoji li značajna povezanost između pojedinih aspekata sampopimanja, izloženosit elektroničkom nasilju te vršenja takvog oblika nasilja. pokazalo se da su vršenje i doživljavanje elektoničkog nasilja statistički značajno povezano, kao i aspekti samopoimanja.
elektoničko nasilje
nije evidentirano
engleski
Relationship between exercise and experiencing electronic violence with an self-concept in seventh and eighth graders
nije evidentirano
electronic violence
nije evidentirano
Podaci o prilogu
86-x.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
20.dani Ramira i Zorana Bujasa
Dinka Čorkalo Biruški i Tena Vukasović
Zagreb:
978-953175-391-3
Podaci o skupu
Međunarodni psihologijski znanstveni skup 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa
predavanje
07.04.2011-09.04.2011
Zagreb, Hrvatska