Povezanost vršenja i doživljavanja elektroničkog nasilja sa samopoimanjem kod učenika sedmih i osmih razreda osnovne škole (CROSBI ID 572018)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Delač Horvatinčić, Ivana ; Kozarić Ciković, Marijana
hrvatski
Povezanost vršenja i doživljavanja elektroničkog nasilja sa samopoimanjem kod učenika sedmih i osmih razreda osnovne škole
Cilj israživanja bio je ispitati postoji li statistički značajna povezanost između pojedinih aspekata samopoimanja i izloženost elektroničkom nasilju te vršenja takvog oblika nasilja među učenicima sedmih i osmih razreda osnovne škole. Pokazalo se da su vršenje i doživljavanje elektroničkog nasilja statistički značajno pozitivno povezani, kao i aspekti samopoimanja. Izloženost elektroničkom nasilju je negativno povezana sa samopoimanjem vezanim za tjelesni izgled i regulaciju ponašanja.
samopimanje; elektoničko nasilje
nije evidentirano
engleski
Correlation between doing and experiencing cyberbullying and self-perception in seventh and eight-graders
nije evidentirano
self-perception; cyberbullying
nije evidentirano
Podaci o prilogu
86-x.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Međunarodni psihologijski znanstveni skup 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa
predavanje
07.04.2011-09.04.2011
Zagreb, Hrvatska