Stavovi prema darovitim učenicima, emocionalne kompetencije i zadovoljstvo učitelja uslijed procesa razdvajanja škole na dvije ustanove (CROSBI ID 572064)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Ivana Delač Horvatinčić ; Neda Pleić
hrvatski
Stavovi prema darovitim učenicima, emocionalne kompetencije i zadovoljstvo učitelja uslijed procesa razdvajanja škole na dvije ustanove
U istraživanju je sudjelovalo 82 učitelja osnovnih škola Don Lovre Katića iz Solina i Josipa Zorića iz Dugog Sela. Učitelji s pozitivnijim stavovima o programima za darovite imaju pozitivnije stavove o darovitima i procjenjuju višima svoje emocionalne kompetencije. Također, oni učitelji koji smatraju da su programi za darovite potrebni imaju veći rezultat na varijabli emocilonalnih kompetencija od onih koji to ne smatraju. Bolje svoje emocionalne kompetencije procjenjuju oni koji su pohađali edukaciju za rad s darovitima, a oni imaju i pozitivniji stav prema darovitima i programima za darovite učenike od učitelja koji nisu pohađali takve edukacije.
stavovi prema darovitim učenicima; razdvajanje škola
nije evidentirano
engleski
Attitudes towards gifted children, emotional competence and satisfaction of teachers in the process separation of schools in the two institutions
nije evidentirano
attitudes toward gifted students; school segregation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
44-x.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
XVII. dani psihologije
Sorić, Izabela i sur.
Zadar: Odjel za psihologiju
978-953-7237-65-3
Podaci o skupu
XVII. dani psihologije
predavanje
27.05.2010-29.05.2010
Zadar, Hrvatska