Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Opis nastavnih tema i kriteriji ocjenjivanja - tjelesna i zdravstvena kultura u razrednoj nastavi - (CROSBI ID 744622)

Urednička knjiga | priručnik | domaća recenzija

• Obrazovni materijal (visoko obrazovanje )

Opis nastavnih tema i kriteriji ocjenjivanja - tjelesna i zdravstvena kultura u razrednoj nastavi - / Živčić Marković, Kamenka (ur.) Zagreb: LIP PRINT, 2011

Podaci o odgovornosti

Živčić Marković, Kamenka

Živčić Marković, Kamenka

hrvatski

Opis nastavnih tema i kriteriji ocjenjivanja - tjelesna i zdravstvena kultura u razrednoj nastavi -

Opširnim i značajnim udžbenikom "Opisi nastavnih tema i kriteriji ocjenjivanja - tjelesna i zdravstvena kultura u razrednoj nastavi" dr.sc. Kamenka Živčić Marković i dr.sc. Nevenka Breslauer daju veliki doprinos kineziološkoj znanosti. Ovaj udžbenik zasnovan je na naučnim i stručnim saznanjima koja omogućavaju lakše provođenje nastave, jer su u njemu vrlo uspješno, s mnogo znanja, preciznosti i dosljednosti autori prezentirali izvedbu tehnike pojedinih bazičnih oblika kretanja i kretnih struktura u pojedinim sportovima, te dali velik broj informacija o načinima njihovog učenja. Autori su vrlo uspješno izložili problematiku djela, poštujući pri tome hijerarhiski princip između poglavlja višeg i nižeg ranga. Sva poglavlja se, kako u cjelini tako i u pojedinim dijelovima, logički nadovezuju jedno na drugo, a sva zajedno čine zaokruženu cjelinu. Autori su naročito dobro obradili poglavlje koje se odnosi na stručnu terminologiju, odlično su dati slikoviti prikazi opisanih položaja i pokreta. Prije svega je potrebno naglasiti sustavni prikaz položaja i kretanja tijela, kakvih je do sada malo u sličnim publikacijama. Prezentirani su osnovni položaji i kretanja tijela, što omogućuje lakše i uspješnije učenje i uvođenje u sport i tjelesno vježbanje. Autori su koristili suvremenu literaturu koja plijeni svojom sveobuhvatnošću i aktualnošću. Literatura sadrži 140 (stočetrdeset) stranih i domaćih autora. Ovakav obim literature dodatno upućuje na proširivanje stečenog znanja, a time i na permanentnu obuku koja je uvijek potrebna kako bi se što bolje i uspješnije provodili i ostvarili ciljevi i zadaci tjelesne i zdravstvene kulture. Čitajući ovaj udžbenik, stječe se dojam da su autori uspjeli budućim čitateljima maksimalno umanjiti napore oko razumijevanja prezentirane problematike jer su je svojim jednostavnim, konciznim, sustavnim i primjerenim objašnjenjima uspjeli približiti velikom broju budućih čitatelja. Ovo djelo predstavlja sintezu najnovijih saznanja iz područja kinezioloških znanosti - nastave tjelesne i zdravstvene kulture i daje doprinos rasvjetljavanju tretiranih problema, predstavlja doprinos sportskoj teoriji i praksi u domeni kineziološkog pristupa tjelesne i zdravstvene kulture.

tjelesna i zdravstvena kultura ; nastavne teme ; kriteriji ocjenjivanja

nije evidentirano

engleski

Descriptions of teaching issues and assessment criteria - Physical Education in Elementary School

nije evidentirano

Physical Education ; teaching issues ; assessment criteria

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: LIP PRINT

2011.

978-953-56516-0-4

330

objavljeno

Povezanost rada

Kineziologija